شما اینجا هستید

اجتماعی » بهره مندی مددجویان مهارت دیده زندان‌ها از تسهیلات اشتغال

دکتر «شهریار عباسی» روز سه شنبه ۲۲ آذرماه در مراسم آزادی تعدادی از زندانیان محکوم مالی نیازمند استان ایلام در زندان مرکزی ایلام گفت: چنانچه دستگاه های اجرایی و بانک های عامل سهم خود را در تحقق و ایجاد اشتغال ایفا کنند، شاهد حضور کمرنگ مددجویان در زندان ها خواهیم بود.

وی اظهار کرد: افزایش مهارت آموزی و زمینه ایجاد اشتغال برای مددجویان در زندان و به طور همزمان توسعه زیرساخت‌های در زندان‌ها فرصت مناسبی برای حرفه آموزی ایجاد می کند تا بعد از خروج از زندان زمینه اشتغال آنان فراهم شود.

عباسی افزود: با پیگیری های بعمل آمده دوره‌های ویژه اشتغالزایی در زندان مرکزی ایلام فراهم شده و چنانچه مددجویان از دوره های مناسبی بهره مند شده باشند از ظرفیت های قانونی و از محل تسهیلات تبصره ۱۶ زمینه اشتغال برای آنان فراهم خواهد شد.

براساس این گزارش، در پایان این برنامه با اهدای لوحی از خدمات و حمایت های معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام در جهت تقویت مهارت آموزی و اشتغال مددجویان زندان مرکزی ایلام تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است، در جریان این برنامه، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام به همراه جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و مدیران عامل بانک‌های استان، از اقدامات و فعالیت‌های مختلف در مرکز حرفه آموزی و اشتغال زندان مرکزی ایلام بازدید کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای