شما اینجا هستید

اجتماعی » سطح نارضایتی مردم زرنه از شهردار کم تجربه


این روزها لای زخم اغتشاشات و فضای غبارآلود آن، شهرداری ها استخوان لای زخم شده اند و از عهده کارهای اولیه خود بر نمی آیند.

این دیگر کار سعودی اینترنشنال و صدف بیوتی و تجزیه طلبها نیست چرا که بوی گندش را مردم با دماغ خود حس می کنند و این روزها که مرتب خبر درمیاد که فلان میلیارد به حساب شهرداری های استان واریز شده و فتح الفتوح استانداری و نمایندگان و دولت سیزدهم در اختصاص مالیاتها را مردم در میدان عمل مشاهده نمی کنند.

به شهردار ایلام کاری نداریم که کاشت مو را به کاشت فضای سبز در دل و امید مردم ترجیح داد اما در سایر شهرها هم وضعیت شهرداری ها تعریفی تر از مرکز استان نیست.

زرنه با مردمانی شریف و یکی از قطبهای اقتصادی و کشاورزی استان و با جمعیتی قابل توجه لیاقت حداقلهای شهرنشینی را دارد که ندارد.

به گفته کارکنان و مشاهدات مردم زرنه، شهردارشان اغلی در شهرداری حضور ندارد و شاید یک ساعت در روز و آن هم در انتهای وقت اداری حضور دارند. عملکرد واقعی در بلوار اصلی شهر نمایان است و نظافت که حداقلی ترین کار یک شهرداری است به درستی انجام نمی گیرد. هنوز پس ماندهای طرح فیبر نوری را نتوانسته اند جمع کنند که یا عرق خدمت به زرنه را ندارند یا توانایی فنی آن را ندارند.

شهرداری زرنه فاقد یک نیروی فنی است و شهردار هم توانایی پاسخگویی به مراجعه کنندگان را در امور فنی ندارد.

شاید بگویند که درآمد نداریم و دست شهرداری خالی است اما از شهردار زرنه تقاضا داریم شفاف سازی کنند که کمک های سازمان همیاری و شهرداریهای کشور در مهرماه امسال را که باید ۴۰ درصد آن خرج عمران شهری شود، در کجاها هزینه کرده اند؟ و کمک جدید سازمان با مبلغی بیش از ۴۰۰ میلیون تومان را چه اندازه خرج عمران زرنه زرخیز کرده اند؟

مردم که به شما مسئولین دسترسی ندارند و از ما رسانه ها طلب می کنند که بپرسیم با وجود اعتبار چرا در زرنه کار عمرانی صورت نمی گیرد و اگر می گیرد چرا بدون ناظر و اگر شهرداری ناظر دارد، از راه دور می تواند بر شهرداری زرنه نظارت داشته باشد؟ قوم و خویشی نزدیک را کار نداریم.

از شورای شهر زرنه تقاضا داریم شهردار را به مردم پاسخگو و به انجام درست وظایفش پاسخگو کند و این همه برای نظام ایجاد نارضایتی نکرده و هزینه نتراشد!

نابسامانی‌های به‌وجود آمده حاصل ضعف مدیریت شهری است و شورای شهر باید در اسرع‌وقت نسبت به انتخاب شهردار باتجربه و توانمند اقدام کنند تا در ارائه خدمات شهری اختلالی ایجاد نشود، پروژه‌های عمرانی نباید متوقف بماند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای