شما اینجا هستید

استان ها » جلسه کمیسیون ارتقا امنیت گردشگران خارجی در ایلام

 

جلسه کمیسیون ارتقا امنیت گردشگران خارجی در ایلام

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از برگزاری جلسه کمیسیون ارتقا امنیت گردشگران خارجی در این استان خبر داد.

به‌گزارش خبرنگار بوتک نیوز، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام،
فرزادشریفی مدیرکل استان امروز ۴ دی ۱۴۰۱ با اعلام این خبر اظهار کرد: امروز جلسه کمیسیون ارتقا امنیت گردشگران خارجی به ریاست محمدسبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استانداری و با حضور اعضای کمیسیون در استانداری ایلام برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با بیان این‌که مهمترین عامل جذب گردشگر علاوه بر ایجاد زیرساخت‌های لازم در استان، تأمین امنیت پایدار است، ادامه داد: تأمین امنیت گردشگران به خصوص گردشگران خارجی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
شریفی با اشاره به با مقصدهای گردشگری و نحوه حضور گردشگران در ایلام، افزود: استان ایلام ظرفیت بسیار خوبی در حوزه گردشگری دارد که لازم است با برنامه‌ریزی وتدوین یک برنامه جامع از این ظرفیت بیشتر و بهتر استفاده شود.
او با بیان اینکه افزود: رونق گردشگری در یک منطقه و تردد گردشـگران در یک مقصد، موجب به‌وجود آمدن امنیت می‌شـود.
او با بیان اینکه استان ایلام یکی از استان‌هایی بود که بیشترین سطح رضایت گردشگران داخلی و خارجی را دارد، بیان کرد: امیدواریم همواره با تعامل و همراهی مسئولان مربوطه بتوانیم زمینه تسهیل سفر گردشگران داخلی و خارجی به استان را فراهم نماییم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با بیان اینکه رشد پایدار گردشگری در گرو عملکرد مناسب و هماهنگ عناصر و شاخصه‌های متعدد است، اظهار کرد: امنیت گردشگران و مقصدهای گردشگری یکی از مهم‌ترین این فاکتورها است.
محمدسبحان حسنی گفت: انتظار می‌رود از هم‌اکنون با برنامه‌ریزی دقیق، شرایط لازم برای معرفی بیش از پیش ظرفیت‌های گردشگری استان و به‌ویژه استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی فراهم شود.
او بیان کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل دستگاه‌های مرتبط در راستای تأمین امنیت عمومی و خصوصی گردشگران داخلی و خارجی گام برداریم و ورود و خروج گردشگران خارجی بدون هیچگونه‌ای دغدغه‌ای انجام شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری تصریح کرد: اگر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان برای جذب گردشگر و به‌ویژه در حوزه توریسم سلامت به‌درستی استفاده شود می‌توان استان را به سمت توسعه و آبادانی بیشتر پیش برد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای