شما اینجا هستید

استان ها » در راستای مولد سازی فضاهای آموزشی و فرهنگی صورت گرفت

در راستای مولد سازی فضاهای آموزشی و فرهنگی صورت گرفت:

بازدید معاون استاندار از مدارس شهرستان ایلام

در این بازدید که مدیران کل آموزش و پرورش و امور اقتصادی و دارایی نیز معاون استاندار را همراهی می کردند از مدارس سطح شهر ایلام بازدید و به صورت میدانی شرایط تبدیل به احسن نمودن و مولد سازی آن دسته از اماکنی که آموزش و پرورش به آن‌ها نیاز نداشته باشد، بررسی شد

به گزارش سایت خبری بوتک نیوز؛ نجفی معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت استانداری ایلام در راستای مولد سازی فضاهای آموزشی و فرهنگی از مدارس شهرستان ایلام بازدید به عمل آورد.

در این بازدید که مدیران کل آموزش و پرورش و امور اقتصادی و دارایی نیز معاون استاندار را همراهی می کردند از مدارس سطح شهر ایلام بازدید و به صورت میدانی شرایط تبدیل به احسن نمودن و مولد سازی آن دسته از اماکنی که آموزش و پرورش به آن‌ها نیاز نداشته باشد، بررسی شد.

نجفی معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت استانداری در جریان این بازدید، مولد سازی فضاهای دولتی را از مهمترین برنامه های دولت سیزدهم دانست و افزود: در همین راستا به صورت میدانی و از نزدیک اماکن در اختیار دولت را مورد بررسی قرار می دهیم تا بتوانیم تصمیمی مقتضی برای افزایش بهره‌وری از فضاهای دولتی اخذ کنیم.

وی تصریح کرد: باید به سمتی برویم که از فروش فضاهای مازاد دولتی و با مطالعه‌ی نقشه جامع شهری و پیش بینی بافت و تراکم جمعیتی، ساختمان های مورد نیاز در مکان های دیگر ساخته شود.

علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این بازدید ضمن تقدیر از بازدید معاون استاندار، سیاست آموزش و پرورش را ساماندهی فضاهای آموزشی و اداری دانست و گفت: تمام تلاش این است که با نگاه به موقعیت جغرافیایی و تراکم جمعیتی شهر ایلام، مدارس ساماندهی شوند.

در حاشیه این بازدید که فرماندار و رئیس شورای شهر ایلام نیز حضور داشتند، نجفی معاون استاندار با حضور در تعدادی از کلاس های درس دانش آموزان، با آنان به گفتگو پرداخت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای