شما اینجا هستید

استان ها » در هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی
نویسنده : مقدم حاتمی

ایستگاه پمپاژ کشاورزی روستاهای تلخاب، زید و زرانگوش شهرستان بدره با حضور استاندار ایلام و نماینده استان در مجلس افتتاح شد

تکمیل پروژه های نیمه کاره استان با جدیت در دست پیگیری است/ در صورت فروش اموال مازاد جهاد کشاورزی یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های حوزه کشاورزی استان اختصاص می یابد/ از ۱۹ پمپاژ نیمه کاره استان که آغاز عملیات آنها بیش از یک دهه می گذرد سه پمپاژ به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت خبری بوتک نیوز ایلام، دکتر حسن بهرام نیا استاندار ایلام در ادامه سفر به شهرستان بدره،  پمپاژ کشاورزی روستاهای تلخاب، زید و زرانگوش شهرستان بدره را افتتاح کرد.

استاندار ایلام در این آیین افتتاح این پروژه گفت: این ایستگاه جزو ۱۹ ایستگاه پمپاژ نیمه کار استان است که از زمان آغاز عملیات آنها بیش از یک دهه می گذرد که پس بازدید در قالب سفرهای شهرستانی و تزریق اعتبار و پیگیری ها، امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

وی افزود: افتتاح این پمپاژ  ۶۰۰ هکتار از اراضی این سه روستا را مشروب می کند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با بیان اینکه خواسته چندین ساله مردم پس از سالها محقق  شده است، گفت: وعده دولت سیزدهم صادق است و امروز نیز شاهد هستیم که این پمپاژ پس از سالها به بهره برداری رسید.

بهره برداران این ایستگاه پمپاژ ۶۴۰ خانوار است.

غبار رویی وعطر افشانی گلزار، شهدا ،کلنگ‌زنی بیمارستان ۳۲تختخوابی بدره، کلنگ زنی پارک بانوان، افتتاح آسفالت محور چشمه شیرین به دره شهر به طول ۶ کیلومتر، افتتاح سالن ورزشی زرانگوش وشرکت در جشن انقلاب، افتتاح ایستگاه پمپاژ زید ، تلخاب و زرانگوش، افتتاح بلوار ولیعصر (عج) چشم شیرین،  شورای اداری شهرستان و دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله برنامه های سفر دکتر بهرام نیا استاندار ایلام به شهرستان بدره است.

۱۴ پروژه شهرستان بدره همزمان با دهه مبارک فجر با اعتبار ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال امروز افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای