شما اینجا هستید

استان ها » استقبال از ملی پوشان ایلامی 
نویسنده : مقدم حاتمی

 

استقبال از ملی پوشان ایلامی

استقبال معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری ایلام و جمعی از مدیران استان از ۲ ملی پوش ایلامی عضو تیم ملی هاکی ایران

به گزارش سایت خبری بوتک نیوز ایلام، ۲ ملی پوش ایلامی عضو تیم ملی هاکی ایران روز سه شنبه ۲۵ بهمن‌ماه در مراسمی با حضور مهندس ناصر نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام، مدیران کل حراست، بازرسی و اداری مالی استانداری ایلام و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در بدو ورود به شهر ایلام مورد استقبال قرار گرفتند.

در این آیین معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام، جمعی از مدیران ستادی استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی با تاج گل از ساسان حاتمی نژاد ملی پوش ایلامی عضو تیم هاکی ایران و ایوب منصور پور کمک مربی تیم ملی تیم هاکی ایران استقبال کردند.

ناصر نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام در این آیین استقبال خطاب به ملی پوشان ایلامی تیم هاکی ایران، گفت: از اینکه توانستند با صلابت و قدرت دو موفقیت بزرگ ( کسب مقام سوم تیم هاکی ایران در رقابت های آفریقای جنوبی و شکست آمریکا در این رقابت ها در روز ۲۲ بهمن) را بدست آوردید ضمن قدردانی برای شما آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: انشاالله بتوانیم بیشتر از این جوانان در عرصه مختلف ورزشی حمایت کنیم و روز به روز بیشتر شاهد اهتزاز پرچم کشور عزیزمان ایران در رقابت های مختلف جهانی باشیم.

دیدار رده‌بندی رقابت‌های جام جهانی هاکی ۲۰۲۳ روز شنبه ۲۲ بهمن ماه به میزبانی شهر پرتوریا در کشور آفریقای جنوبی برگزار و تیم‌های ایران و آمریکا با عضویت دو ملی پوش ایلامی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم کشورمان موفق شد این حریف را مغلوب کند و به مقام سوم این رقابت‌ها دست یابد.

ساسان حاتمی‌نژاد ملی پوش ایلامی بعنوان دروازبان عضو تیم هاکی ایران و ایوب منصور پور به‌عنوان کمک مربی تیم ملی هاکی ایران در این رقابت ها حضور داشتند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای