شما اینجا هستید

اقتصادی » اشتغالزایی سه هزار و ۱۹۸ نفر در پروژه ان جی ال دهلران
نویسنده : مقدم حاتمی

 

 

اشتغالزایی سه هزار و ۱۹۸ نفر در پروژه ان جی ال دهلران

مدیر پروژه ان جی ال دهلران گفت: پروژه ان جی ال ۳۱۰۰ دهلران هم اکنون برای سه هزار و ۱۹۸ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.

 

به گزارش سایت خبری بوتک نیوز، یونس کرمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در کارخانه ان جی ال ۳۱۰۰ با بیان اینکه ۳ هزار و ۱۹۸ نیروی فعال در تراز ۸۳ درصد فعالیت خود را در این مجتمع انجام می دهد، اظهار داشت: برنامه راه اندازی با توجه به پیشرفت کار پایان ۱۴۰۲ محقق خواهد شد.
وی افزود: بخشی از سایت وارد راه اندازی شده ، بخشی در مدار پیش راه اندازی و بخش دیگر نیز در حال تکمیل شدن فعالیت هاست‌.
مدیر پروژه ان جی ال دهلران یادآور شد: این زنجیره پتروپالایش شامل ایستگاه چشمه خشک با پیشرفت ۶۴ درصد و ایستگاه بیات با پیشرفت ۴۴ درصد به فاصله‌ ۵۶ کیلومتر می باشد، طبق برنامه ریزی به عمل آمده ایستگاه چشمه خشک همزمان با راه اندازی ان جی ال ۱۳۰۰ در سال ۱۴۰۲ در مدار راه اندازی قرار می گیرد.
کرمی تاکید کرد: خط انتقال اتان به سمت بندر امام به طول ۱۸۲ کیلومتر به مدت چهار ماه است که شروع شده و در بحث تامین قطعات داخلی و خارجی خوشبختانه تامین کالا در بخش تامین قطعات داخلی این کارخانه موفق عمل کرده و فقط ۲۵ درصد این قطعات از خارج استفاده شده است.
وی با بیان اینکه تمام فعالیت های راه اندازی سایت توسط نیروهای داخلی بوده افزود: راه اندازی پلان و پیش راه اندازی توسط متخصصین ایرانی و مهندسین بومی می باشد و هیچ نیروی خارجی با وجود بعضی دستگاه های خریداری شده از خارج حضور ندارد.
وی به تامین آب مجتمع اشاره کرد و ادامه داد: تامین آب مجتمع از سد دویرج دهلران به طول ۴۳ کیلومتر با خط ۸ اینچ دهه فجر امسال راه اندازی شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای