شما اینجا هستید

اجتماعی » رسانه ها در توسعه استان نقش کلیدی ایفا می کنند
نویسنده : مقدم حاتمی

رسانه ها در توسعه استان نقش کلیدی ایفا می کنند

استاندار ایلام در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر:

جشنواره ابوذر فرصتی مغتنم برای شناسایی استعداد های برتر حوزه رسانه استان است / بالندگی هر کشور در سایه هنر و هنرنمایی رسانه ها مصادق پیدا می کند/ تلاش جبهه استکبار با هدف قرار دادن فرهنگ مردم کشور ، ناکام ماند/ در راستای حمایت از رسانه ها، سازمان مدیریت و برنامه ریزی ماده ۲۰ لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ و بنیاد مسکن مشکل مسکن خبرنگاران را پیگیری کند

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز، دکتر حسن بهرام نیا روز چهارشنبه ۱۰ اسفندماه در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر، با سلام به روح شهدا و امام ( ره ) گفت: از بانیان برگزاری این جشنواره قدردانی می کنم چراکه این افتخار بزرگی برای این استان است که هشتمین اختتامیه این جشنواره برگزار می شود.

وی افزود: داوران این جشنواره با رویکرد عدل و عدالت برای شکوفایی استعداد ها در این خطه قهرمان خیز به خوبی قضاوت کردند و ارزیابی خوبی داشتند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با قدردانی از اصحاب رسانه و اهل قلم در استان ، یادآورشد: امروز عصر، عصر اطلاعات است و امروز جایگاه خبر و رسانه ها در مقایسه با سایر جایگاه ها برتر است و بطور قطع تعالی و بالندگی هر کشور در سایه هنر و هنرنمایی رسانه ها مصادق پیدا می کند.

دکتر بهرام نیا با اشاره به ضرورت جهاد تبیین در جامعه، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری بار اصلی جهاد تبیین بر عهده اصحاب خبر و رسانه ها است.

وی تاکید کرد: در راستای حمایت از رسانه ها، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان «ماده ۲۰ لایحه بودجه سال ۱۴۰۱» و بنیاد مسکن مشکل مسکن خبرنگاران را پیگیری کند چراکه رسانه ها در توسعه استان نقش کلیدی دادند و پیوست توسعه ای استان، رسانه ها هستند که از صمیم قلب از همه رسانه های استان با هر سلیقه و نگاهی قدردانی می کنم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای