شما اینجا هستید

استان ها » میزبانی چهار اردوگاه راهیان نور از زائران یادمان هاي دفاع مقدس در ایلام
نویسنده : مقدم حاتمی

 

میزبانی چهار اردوگاه راهیان نور از زائران یادمان هاي دفاع مقدس در ایلام

ایلام -بوتک – معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: چهار اردوگاه راهیان نور با ظرفیت اسکان یک هزار و ۱۰۰ نفر در شهرستان های مهران و دهلران آماده پذیرش و اقامت زائران یادمان های دفاع مقدس در ایام نوروز هستند.
سرهنگ کرم رضا نصرالهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سايت خبری بوتک نیوز  اظهار کرد: برای ایام نوروز و حضور گردشگران و مهمانان نوروزی یادمان های مختلف استان بویژه یادمان های ملی شرهانی، نقطه ایثار (قلاویزان)، معراج الشهدای مهران، سه راهی جندالله، باغ موزه دفاع مقدس، میمک و قرارگاه حضرت امیر (ع) بانروشان با مدیریت استان ایلام پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی خواهند بود.
وی اضافه کرد: همچنین یادمان های شهید باقری و سیدالشهدا(ع) با مدیریت موزه ملی دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح و استان های البرز و اصفهان پذیرای زائران و کاروان های راهیان نور است.
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام افزود: ۷۰ خادم الشهدا و ۲۰ راوی مسلط به رویدادهای دوران دفاع مقدس، برای خدمات رسانی به زائران یادمان های دفاع مقدس برای ایام عید نوروز و حضور زائران و مسافران نوروزی در این یادمان ها ساماندهی شده اند.
نصرالهی ادامه داد: اعزام دانش آموزان دختر استان به مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس به اتمام رسیده و تا ۱۵ اسفندماه نیز کار اعزام دانش آموزان به پایان می رسد.
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: اعزام دانشجویان مراکز آموزش عالی نیز از ۱۰ تا ۲۶ اسفندماه به مناطق عملیاتی استان ایلام و خوزستان انجام می شود.
استان ایلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی افزون بر سه هزار شهید، ۱۱ هزار جانباز و ۳۰۰ آزاده را تقدیم آرمان های مقدس انقلاب اسلامی کرده است و با احتساب تعداد جمعیت استان در دهه ۶۰ ( ۲۵۰ هزار نفر جمعیت کل استان) بیشترین جمعیت ایثارگر استان در کشور متعلق به این استان است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای