شما اینجا هستید

استان ها » اعتبارات لازم برای تجهیز نانوایی های فرسوده استان
نویسنده : مقدم حاتمی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

اعتبارات لازم برای تجهیز نانوایی های فرسوده استان تامین شده است

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز، دکتر شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی روز دوشنبه ۲۲ اسفندماه در کارگروه آرد و نان استان گفت: اعتبارات لازم برای تجهیز نانوایی های فرسوده تامین شده است و متقاضیان می توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی در ادامه افزود: برای خانوارهای که نان ساجی پخت می کند با اختصاص سهمیه آرد مشخص در شهرستانها موافقت می شود.

عباسی ادامه داد : در اسرع وقت نسبت به صدور مجوز فعالیت نانوایی جدید با تأمین سهمیه آرد از محل سهیمه استان به نحو ممکن با رعایت پراکنش و تنوع نوع نان برای منطقه اقدام شود.

دکتر عباسی تاکید کرد: در مورد صدور مجوز نانوایی های جدید الاحداث اولویت به مالکین ملک مورد نظر با در نظر گرفتن تنوع در پخت نان است.

دکتر عباسی تصریح کرد: اتحادیه نانوایان تدابیری اتخاذ کنند که نسبت به جایگزینی نانوایی در زمان تعطیلی برخی نانوایی ها در همجوار آن فعالیت داشته و نتیجه به سازمان جهاد کشاورزی، اداره غله و خدمات بازرگانی اعلام شود.

وی در پایان گفت : تغییر هزینه حمل و تخلیه و بارگیری آرد توسط شرکت حمل و نقل آبادان آرد مورد نیاز نانوایی های سطح استان با قیمت هر کیسه ۸ هزار تومان با عقد قرارداد رسمی به اداره کل غله و خدمات بازرگانی اقدام و مسئولیت عدم حمل به موقع آرد نانوایی ها بر عهده مدیرعامل شرکت مذکور می باشد .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای