شما اینجا هستید

اجتماعی » تشديد طرح برخورد با موتورسواران متخلف در استان خبر داد.
نویسنده : مقدم حاتمی

فرمانده انتظامی استان ایلام از تشديد طرح برخورد با موتورسواران متخلف در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز،سردار “دلاور القاصی مهر” در ششمین جلسه قرارگاه نوروزی و در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی در اين باره گفت: توجه به مطالبات مردمي در حوزه امنيت اجتماعي از جمله برنامه ريزي هايي است كه به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار دارد.

وي اضافه کرد:طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف با هدف انضباط بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها و برخورد با راکبان متخلف در سطح استان به مرحله اجراء گذاشته می شود.

اين مقام مسئول تصریح کرد: حركات مخاطره آميز، حركت در خلاف جهت و پياده روها، آلودگي صوتي با تغيير در ماهيت موتورسيكلت ها و ايجاد صداي دلخراش، ايجاد مزاحمت در بوستان ها و تفرجگاه ها از جمله تخلفات موتورسواران متخلف است که پلیس به صورت ویژه با راکبان آنان برخورد می کند.

فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: طرح برخورد با موتورسواران متخلف از امروز به صورت ويژه در دستور كار پليس استان قرار دارد و نتایج اجرای طرح نیز به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه يكي از مهم ترين نارضايتي هاي اجتماعي از سوي موتورسواراني است كه با نوع رانندگي و رفتار خود، باعث آزرده خاطر شهروندان مي شوند،گفت:همراهي مردم با اجراي طرح هاي امنيت بخش از مهم ترين ابزارهاي توفيقات پليس در ارتقاء امنيت اجتماعي است.

سردار دلاور القاصی مهر در پایان خاطرنشان کرد: تلفن ۱۱۰ در كليه ساعات شبانه روز آماده دريافت گزارش هاي مردمي است و همچنين شهروندان مي توانند از طريق تلفن ۱۹۷ هر گونه انتقاد، پيشنهاد، نقطه نظرات و پيام هاي تقدير خود از عملكرد پليس را منعكس كنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای