شما اینجا هستید

استان ها » نجات کوهنورد حادثه دیده در مانشت
نویسنده : مقدم حاتمی

نجات کوهنورد حادثه دیده در مانشت

ایلام _بوتک رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایوان گفت: کوهنورد حادثه دیده در ارتفاعات مانشت توسط تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر ایوان نجات یافت.

 

به‌گزارش خبرنگار بوتک نیوز: مهدی فاضلی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایوان افزود: امروز جمعه طی تماس تلفنی از مرکز کنترل عملیات و هماهنگی جمعیت هلال احمر ایلام مبنی بر مصدوم شدن یک کوهنورد در ارتفاعات مانشت سریعا عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات بین شهری ایوان به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی اظهار کرد: همزمان با تیم پایگاه امداد و نجات یک تیم جهت پشتیبانی از جمعیت هلال احمر و هیات کوهنوردی  به همراه یک دستگاه آمبولانس فوریت پزشکی (۱۱۵) به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر ایوان گفت: عوامل پس از حضور در محل حادثه اقدام به حرکت کرده و پس از مسافت  پیمایش ۲۳۰۰ متری به کوهنورد مصدوم دستیابی پیدا کرده، و پس از دستیابی به مصدوم و تثبیت فیزیکی اقدام به انتقال کوهنورد  مصدوم از ارتفاع کردند.

فاضلی گفت: پس از انجام اقدامات پیش‌بیمارستانی که بهبودی مصدوم را به همراه داشت او را سریعا به اورژانس بیمارستان امام‌خمینی (ره) ایلام منتقل کردند.

 

وی اظهار کرد: با توجه به مساعد شدن هوا و افزایش پیمایش در ارتفاعات از هموطنان عزیز تفاضامندیم که قبل از حرکت، به مسیر آشنایی کامل داشته و شماره ۱۱۲ را در خاطر داشته باشند چرا که جمعیت هلال احمر همیشه در کنار مردم عزیز است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای