شما اینجا هستید

استان ها » اتمام حجت فرماندار ایوان با مدیران
نویسنده : مقدم حاتمی

اتمام حجت فرماندار ایوان با مدیران/ از خودرو دولتی بعداز پایان ساعت اداری استفاده نشود:

درآئین تودیع و معارفه معاون سیاسی فرمانداری ایوان روز شنبه (۲۳ اردیبهشت) در فرمانداری این شهرستان برگزار شد

به گزارش پايگاه خبری بوتک نیوز؛ در این آیین امام جمعه ایوان حجت الاسلام دکتر علی حیدری،مدیران ادارات و جمعی از اصحاب رسانه حضور داشتند.

حجت اکبری فرماندار ایوان در این مراسم گفت: مسئولیت در یک نظام سیاسی مبتنی بر مبانی دینی یک امانت است و وظیفه یک مدیر این است که این امانت را حفظ کند.

اکبری اظهار داشت: مردمی بودن مدیران در بحث ارباب رجوع اولویت ماست، دو حالت وجود دارد یا می‌توانیم کار رو انجام دهیم یا مقدور نیست؛ در صورت توانایی انجام کار در بهترین زمان ممکن مشکل ارباب رجوع را مرتفع کنیم در غیر اینصورت با رضایت از اداره خارج شود.
وی ضمن تشکر از زحمات معاون سیاسی سابق فرمانداری ایوان تأکید کرد: صادقی انسانی متعهد، دلسوز، پاکدست و امانت دار هستند که منشأ خیر و برکت بوده و بنا بر شرایطی توفیق همکاری بیشتر با ایشان را نداشتیم و در جای دیگری از فرمانداری مشغول به خدمت می‌شوند.

فرماندار ایوان در خصوص معاون سیاسی جدید نیز گفت: امروز در خدمت دوست مؤمن دیگری هستیم که از فرزندان این شهرستان بوده که این امانت را به دوش خواهد کشید و برای خدمتگزاری از یک سنگر به سنگر دیگر حضور پیدا کرده است.

وی در خصوص هماهنگی مدیران شهرستان تصریح کرد: لازمه مدیریت موفق همراهی و همکاری مدیران با هم است به عنوان خادم مردم و‌ همچنین توجه ویژه به پاسخگویی مکاتبات اداری از دیگر امور است.

اکبری تأکید کرد مدیری می خواهیم بصورت شبانه روز در اختیار مردم و دولت باشد مدیری که بعد از ساعت پایان کار به خانه برود و گوشیش خاموش بکند و در میدان و میان مردم نباشد و گره گشایی کار مردم نباشد نمی تواند یک مدیر در بدنه دولت باشد. ما مدیری می خواهیم به صورت شبانه‌روزی از حجم کارهای انبوه شده در خدمت مردم و برنامه های دولت باشد،

اکبری افزود؛ ارزيابي صورت گرفته نشان داده بعضی از مدیران واقعا زحمات زیادی کشیدن و جایی تقدیر دارد اما برخی از مدیران که نتوانستد خودشان به این حد برسانند حتما و حتما باید کاری بکنند به این حد برسند پاسخگوی مردم و مطالبات مردم باشند و اگر مدیری احساس کرد نمی تواند این کار را انجام بدهند خودشان پیش قدم شوند که افراد جایگزین این افراد در بدنه دولت منصوب شوند، ولو این افراد منصوب خودمان یا هر جایی دیگر باشند. تشخیص بدیم که مدیرانی نتوانند پاسخگو مطالبات مردم باشند  و برنامه دولت را خوب اجرا بکنند عذر این مدیران را خواهیم خواست.
اکبری تایید داشت  مدیران شخصا در جلسات اداری حضور داشته باشندو هیچ عذری پذیرفته نیست.

اکبری خاطر نشان کرد: مدیران از ماشین دولتی( اداره) برای کارهای شخصی و خانواده استفاده نکنند.در صورت رؤیت خودرو اداری خارج از تایم کاری برخورد می شود و گفته شده که توسط پلیس و ماموران انتظامی خودرو فوق(دولتی) فک پلاک شود.

اکبری در جلسه شورای اداری ایوان ابراز کرد: تابلو و درب ورودی ادارات رنگ آمیزی شوند چرا که قدیمی و فرسوده شده‌اند و نیازمند ترمیم و روکش هستند.اهل تشریفات نیستیم اما به ظاهر ادارات برسید.

در این مراسم از محمدرضا صادقی معاون سابق فرمانداری ایوان تقدیر و عارف یاسمی به عنوان جانشین وی معرفی شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای