شما اینجا هستید

استان ها » پیگیری مطالبات استان در مرکز با حضور استاندار ایلام در سه نشست متوالی در وزارت کشور
نویسنده : مقدم حاتمی

پیگیری مطالبات استان در مرکز با حضور استاندار ایلام در سه نشست متوالی در وزارت کشور

استاندار ایلام طی ۹ ساعت نشست با مسئولان ارشد کشور مسائل و مشکلات استان در حوزه‌های مختلف را پیگیری نمود

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز، دکتر حسن بهرام‌نیا روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ با حضور در وزارت کشور در سه نشست متوالی از ساعت ۷ صبح تا ۱۶ عصر حضور یافت و مسائل و مشکلات استان در حوزه‌های مختلف را پیگیری نمود

استاندار ایلام در نشست اول که ساعت ۷ صبح برگزار شد با حضور دکتر صحرایی سرپرست وزارت آموزش، معاونین وزارت کشور، استانداران سراسر کشور و به ریاست دکتر وحیدی وزیر کشور در سالن پیامبر اعظم‌(ص) وزارت کشور و با موضوع «برگزاری هرچه بهتر امتحانات، ایجاد و تجهیز زیرساخت‌ها و موارد مورد نیاز، مراقبت‌ها و امنیت و رفاه حال دانش‌آموزان در جلسات امتحانی» برگزار شد، ضمن ارائه‌ی گزارشی از وضعیت حوزه‌های برگزاری امتحانات در استان، گفت: تعداد شرکت‌کنندگان استان در امتحانات نهایی استان ۱۱ هزار نفر است که از این تعداد، ۴ هزار نفر برای ترمیم معدل شرکت کرده‌اند.

 

 

وی با اشاره به اقدامات انجام شده با محوریت امتحانات در استان، اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ تاکنون دوبار جلسه با موضوع امتحانات برگزار شده و تمامی دستگاه‌ها و ادارات مکلف شده‌اند که امکانات لازم از جمله دستگاه سیگنال‌یاب از طریق دانشگاه در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند.

دکتر بهرام‌نیا با اشاره به این‌که تمامی صندلی‌هایی که مورد نیاز حوزه‌های امتحانی بوده، تامین شده است، اضافه کرد: دستگاه‌ها نسبت به اختصاص و تامین فضای کافی برای برگزاری آزمون اقدام نموده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین در این راستا بخشی از ملزومات از طریق آموزش و پرورش استان از محل بودجه اختصاصی خریداری و به سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام شده است که در این خصوص و به لحاظ اعتبار مورد نیاز مساعدت لازم نماید.

استاندار ایلام با اشاره به این‌که دستگاه‌های امدادرسان در خصوص تامین آمبولانس اقدام و نیروی انتظامی هم امنیت حوزه‌های امتحانی را تامین می‌کنند، اضافه کرد: پیشنهاد می‌شود با توجه به این‌که بیشتر جغرافیای استان را مناطق کوهستانی تشکیل می‌دهد و صعب‌العبور می‌باشد، برای مناطقی که زیر ۱۰۰ نفر دانش‌آموز دارند تجدید نظر شود به‌گونه‌ای که باید مکان و فضایی برای برگزاری امتحانات در این مناطق در نظر گرفته شود.

دکتر بهرام‌نیا در پایان این نشست از مدیران و عوامل‌اجرایی که با ایجاد تمهیدات لازم زمینه برگزاری مطلوب امتحانات را ایجاد کرده‌اند، تقدیر و تشکر کردند.

استاندار ایلام در دومین نشست متوالی که با موضوع طرح حمایت از «حامیم»(حلقه‌های میانی ارتباطی حاکمیت و مردم ) که عمدتا از نیروهای جهادی و کنشگران سیاسی و فرهنگی برگزار شد، حضور یافت.

در این نشست که در راستای تقویت و حمایت از حلقه‌های میانی ارتباطی حاکمیت و مردم برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین دکتر رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دکتر وحیدی وزیر کشور، معاونین و دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور مطالبی ایراد شد و در ادامه هر کدام از مسئولین و تعدادی از استانداران به بحث و گفتگو پرداختند.

استاندار ایلام سپس در سومین نشست که با حضور وزیر کشور، معاونین وزیر و دکتر غلامرضا معاون سیاسی وزیر و رییس ستاد انتخابات کشور برگزار شد، شرکت نمود.

در این نشست در ارتباط با موارد و مسائل مربوط به فرایند انتخابات و راهبردهای مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت به عنوان چهار اصل و مولفه‌ی اساسی در چارچوب فرمایشات مقام معظم‌رهبری بحث و گفتگو شد.

در ادامه دکتر بهرام‌نیا پیشنهادات و نقطه‌نظرات انتخاباتی خود را ارائه نمود و جلسه راس ساعت ۱۶ عصر خاتمه یافت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای