شما اینجا هستید

استان ها » بهره‌گیری از شرکت‌های دانش بنیان در صنعت گاز؛ برنامه شرکت گاز ایلام برای تحقق شعار سال
نویسنده : مقدم حاتمی

 

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام خبر داد:

بهره‌گیری از شرکت‌های دانش بنیان در صنعت گاز؛ برنامه شرکت گاز ایلام برای تحقق شعار سال

شرکت گاز استان ایلام به عنوان توزیع‌کننده یکی از مهم‌ترین اقلام سبد انرژی مردم و صنایع مستقر در استان، همواره حامی تولید و صنعت بوده و در راستای تحقق اهداف ترسیم شده، برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش پايگاه خبری بوتک نیوز، محمود کشاورز، مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در حاشیه بازدید از بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی به نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری‌ (مدظله‌العالی) که با عنوان مهار تورم، رشد تولید است اشاره کرد و گفت: این شرکت با هدف تحقق شعار سال و ارائه راهکار در زمینه بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش بنیان در صنعت گاز، برنامه‌های قابل قبولی در دست اقدام دارد که با تاُئید شرکت ملّی گاز ایران اجرایی خواهد شد.
وی اظهار داشت: شرکت گاز استان ایلام در زمینه‌های مختلف همچون بهینه‌سازی مصرف گاز، مقاوم‌سازی تاُسیسات، استفاده از وسایل نوین اندازه‌گیری، مانیتورینگ تاُسیسات، هوشمند‌سازی، استفاده از اقلام مقاوم در برابر زلزله و سایر حوادث طبیعی از توان شرکت‌های داخلی دانش‌بنیان استفاده می‌کند تا ضمن تحقق نامگذاری سال جاری، به تولیدات داخلی نیز کمک کرده باشد.
کشاورز ادامه داد: شرکت گاز استان ایلام در افق چشم انداز ۱۴۰۴، شرکتی است فناور محور که در راستای پوشش حداکثری گازرسانی موفق‌ شده از طریق ارائه خدمات پیشرو و تأمین پایدار و ایمن جریان گاز، حداکثر رضایت ذینفعان را تاُمین کند.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: به منظور تحقق نامگذاری امسال، همگام با سایر ارگان‌ها و نهادها، از تمام توان خود در تحقق منویات مقام معظم رهبری بهره خواهیم جست و با حمایت از بخش صنعتی و تولیدی از طریق توزیع انرژی پاک در ارتقای شاخص‌های اقتصادی تلاش خواهیم کرد.
وی با بیان این‌که امسال اهداف خرد و کلان و برنامه‌های اجرایی و عملیاتی این شرکت در راستای تحقق اهداف دولت مردمی و ارتقای کمی و کیفی خدمت‌رسانی به مردم در حال تدوین و ابلاغ است و این شرکت اهتمام به تحقق شعار سال دارد، گفت: تعیین نامگذاری امسال بر اساس نیازهای واقعی جامعه است، بر این اساس، این شرکت نیز در طول سال‌های گذشته، گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی را با جدیت انجام داده و با فرمایشات مقام معظم رهبری، این مقوله به‌عنوان یک هدف راهبردی با تمام توان در دستور کار قرار دارد.
کشاورز تأکید کرد: از این رو، شرکت گاز استان ایلام تمام تلاش خود را برای گازدار کردن صنایع باقیمانده به‌کار خواهد گرفت و با جایگزین کردن گاز به جای سوخت مایع، باعث صرفه‌جویی در هزینه تولید صنایع می شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام اظهار داشت: گازرسانی به شهرها و اجرای مقدار ۳۷ کیلومتر خطوط تغذیه، پذیرش ۶ هزار مشترک جدید، ایجاد یک‌هزار انشعاب، گازرسانی به روستاها و اجرای ۱۳۰ کیلومتر خطوط تغذیه و پذیرش ۴ هزار مشترک جدید، گازرسانی به صنایع و اجرای ۵٫۳ کیلومتر خطوط تغذیه و پذیرش ۵۰ مشترک جدید، از مهم‌ترین اهداف این شرکت در جهت تحقق نامگذاری امسال است.
وی در پایان، خاطرنشان ساخت: این شرکت در راستای ایجاد اشتغال، رونق تولید و رفع برخی مشکلات مردمی به ویژه مناطق محروم و توسعه کسب و کار واحدهای تولیدی، گازرسانی به صنایع را در اولویت کاری قرار داده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای