شما اینجا هستید

استان ها » دیدار مدیرکل بنیادشهید و مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام
نویسنده : مقدم حاتمی

دیدار مدیرکل بنیادشهید و مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام به منظور همکاری در زمینه‌های مختلف، دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز؛ گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رمز اصلی تداوم و بقای انقلاب است که خوشبختانه در استان تاکنون به خوبی در این زمینه عمل شده است.

زارع با بیان اینکه از صدر اسلام تاکنون واژه ايثار و شهادت، به عنوان يك فرهنگ متعالی در زمره عالی‌ترين مفاهيم الهی بوده است؛ اظهار داشت: شهید و شهادت را واژگانی مقدس برشمرد و خاطرنشان ساخت: نباید نگاه و نگرش ما به این امر مقدس و الهی سطحی و حداقلی باشد، چرا که همه ما مدیون خون شهداء و خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگرانی هستیم؛ که بزرگترین سرمایه مادی و معنوی برای تدوام مسیر نورانی انقلاب می باشند و اینان به جامعه ما اصالت بخشیده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدار، گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد شهید و امورایثارگران هر دو نهادهای انقلابی هستند که حسب وظیفه ذاتی سازمانی، در حال ارائه خدمت به جامعه هدف خود هستند.

جمال اسدی با بیان اینکه ستاد اجرایی در استان در زمینه محرومیت زدایی و حمایت از نیازمندان به خوبی عمل نموده است که جای تقدیر و تشکر دارد؛ اظهار داشت: نباید فراموش کنیم که در همین جامعه تمام انگیزه مادران شهداء که فرزندان خود را راهی جبهه‌ها می‎‌کردند این بود که دین خود را به انقلاب و حضرت امام(ره) ادا کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان این نظام زنان و مادران و دختران ما را هدف و نشانه قرار داده اند، تصریح کرد: باید بیش از پیش هوشیار باشیم و محرومیت‌ها را رفع کنیم تا دشمن راه نفوذ پیدا نکند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای