شما اینجا هستید

استان ها » تسهیلات تبصره ( ۱۸) به سرمایه‌گذاران برای خرید هواپیما اعطا می‌شود
نویسنده : مقدم حاتمی

معاون استاندار ایلام:

تسهیلات تبصره ( ۱۸) به سرمایه‌گذاران برای خرید هواپیما اعطا می‌شود

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز؛ روز شنبه ۱۰ تیرماه دکتر شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با کاپیتان ناجیان در خصوص صنعت هوایی استان و خرید سه فروند هواپیما توسط بخش خصوصی دیدار و گفتگو کرد‌.

در این نشست که مدیرفرودگاه شهدای ایلام نیز حضور داشتند دکتر عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام ضمن استقبال از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با اولویت نیازهای استان، گفت: باتوجه به اینکه استان ایلام درمسیر توسعه قرارگرفته و فعال بودن فرودگاه به این امر کمک می‌کند باید تعداد هواپیما افزایش یابد که در این راستا تسهیلات تبصره ( ۱۸) به سرمایه‌گذاران برای خرید هواپیما اعطا می‌شود.

دکتر عباسی با اشاره به افزایش تعداد سفرهای هوایی در کشور و استان ایلام، افزود: ایلام به دلیل اینکه قطب اربعین کشور است و سالانه تعداد زیادی از مسافران از فرودگاه شهدای ایلام برای رسیدن به مقصد استفاده می‌کنند نیاز است تعداد پروازهای این فرودگاه افزایش یابد.

وی ادامه داد: استفاده از تسهیلات تبصره ۱۸ برای خرید هواپیما و قرار دادن این موضوع مهم در برنامه های سفر رئیس جمهور می‌تواند منشأ اثرات فراوانی برای ایلام باشد‌.

وی در پایان خواستار راه‌اندازی پرواز‌های بین المللی به عتبات عالیات و مشهد مقدس شد و گفت: در این راستا باید از ظرفیت مجمع نمایندگان استان استفاده شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای