شما اینجا هستید

استان ها » استاندار ایلام تاکید کرد:اعتبارات مسئولیت های اجتماعی در کمیته برنامه ریزی ایلام تصویب شود
گروه : استان ها
نویسنده : مقدم حاتمی

استاندار ایلام تاکید کرد:اعتبارات مسئولیت های اجتماعی در کمیته برنامه ریزی ایلام تصویب شود

استاندار ایلام تاکید کرد:
اعتبارات مسئولیت های اجتماعی در کمیته برنامه ریزی ایلام تصویب شود

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز: استاندار ایلام گفت: اعتبارات مسئولیت های اجتماعی، عوارض آلاینده و ارزش افزوده باید در کمیته برنامه ریزی و توسعه استان و شهرستان‌ها تصویب شود.
به گزارش بوتک نیوز؛ حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با بیان اینکه جمعیت، وسعت و ضریب محرومیت شاخص‌های اصلی توزیع اعتبار است،گفت: اعتبارات مسئولیت های اجتماعی، عوارض آلاینده و ارزش افزوده باید در کمیته برنامه ریزی و توسعه استان و شهرستان‌ها تصویب شود.
وی افزود: روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی استان باید از افراد توانمند و متعهد باشند، افزود: اقدامات زیادی توسط دولت سیزدهم در استان انجام گرفته و یا در حال انجام است که برخی از این اقدامات به اطلاع مردم نرسیده که باید افراد متعهد و متخصص در روابط‌عمومی‌ها منصوب شوند تا اقدامات دولت سیزدهم را در حوزه‌های مختلف به اطلاع مردم برسانند‌.
استاندار ایلام ادامه داد: مدیران روابط‌عمومی باید دارای سواد رسانه‌ای، تخصص و همسو با تفکرات و منشور دولت سیزدهم باشند و مدیران باید متخصص‌ترین و متعهدترین افراد را در این واحدها بکار گیرند تا به نحوه احسن عملکرد‌ها و اقدامات انجام شده دولت به مردم منعکس شود.
وی تاکید کرد: برای تقویت سواد رسانه ای و ارتقا عملکرد روابط عمومی‌ها، دوره آموزشی رایگان برگزار و پس از گذاران دوره، گواهی پایان دوره اعطا شود تا شاهد ارتقا عملکرد روابط عمومی در حوزه‌های مختلف باشیم.
بهرام نیا با تاکید بر اطلاع‌رسانی دقیق عملکرد دستگاه‌های اجرایی در استان، گفت: همه معاونین استاندار و مدیران استان باید برای بیان و انعکاس عملکرد و اقدامات صورت دولت گرفته خود در صدا و سیما حضور یابند.
استاندار ایلام اضافه کرد: سازمان مدیریت برنامه و ریزی استان مکلف است تفاهم نامه‌ای برای دستگاه‌ها با صدا و‌ سیما در راستای بند «چ» ماده «۲۷» منعقد کند و مدیران نیز با تولید محتوا و تولیدات رسانه ای با حضور در صدا و‌ سیما خدمات دولت را بیان کنند.
وی گفت: مدیر روابط عمومی استانداری ایلام و مدیرکل اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر نحوه هزینه کِرد اعتبارات و عملکرد روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی نظارت خواهند داشت.
به گزارش بوتک نیوز، توزیع اعتبارات هزینه ای و تملک دارائی‌ها سرمایه ای استان در سال ۱۴۰۲، گزارش آخرین وضعیت تخصیص اسناد خزانه سال ۱۴۰۱ استان، بررسی طرح هادی شهر جعفر آباد، بررسی مصوبات کارگروه زیربنایی، بررسی درخواست آموزش و پرورش استان در خصوص ایاب و ذهاب افراد معلول توسط شهرداری و تصویب تغییر پروژه ردیف مسئولیت‌های اجتماعی از جمله دستور کار نشست امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان برگزار شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای