شما اینجا هستید

اجتماعی » سهمیه شهرستان دره‌شهر از نهضت ملی مسکن ۶۳۳ واحد
نویسنده : مقدم حاتمی

استاندار ایلام:

سهمیه شهرستان دره‌شهر از نهضت ملی مسکن ۶۳۳ واحد است، ۱۲۸ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن تا شهریور ماه ۱۴۰۳ تحویل متقاضیان خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز، استاندار ایلام امروز سه‌شنبه ۲۳ آبان ماه و در ادامه سفر شهرستانی به دره شهر از پروژه نهضت ملی مسکن بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های دولت سیزدهم تأمین مسکن است و برای خانه دار شدن مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

دکتر بهرام‌نیا اظهار کرد: سهمیه شهرستان دره‌شهر از طرح نهضت ملی مسکن ۶۳۳ واحد طی ۴ سال است و تا این لحظه تعداد ۴ هزار و ۲۰۰ نفر ثبت نام کرده‌اند.

استاندار ایلام با بیان اینکه تاکنون ۷۰۵ نفر در این مرحله ثبت نام نهایی شده‌اند، افزود: هم‌اکنون ساخت ۱۲۸ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع در ۱۱ بلوک در دست اقدام است که مجموعا از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و تا شهریور ماه تکمیل خواهند شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر این، زمین لازم برای احداث دو مجموعه ۴۰ و ۷۰ واحدی نیز تأمین شده است، ادامه داد: باید با تلاش مضاعف زمینه مساعد جهت جبران مابقی سهمیه نهضت ملی مسکن شهرستان دره‌شهر فراهم شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای