شما اینجا هستید

استان ها » حمایت ایران از فلسطين تا “آزادی قدس” ادامه دارد

مسعود پزشکیان درنامه ای به اسماعیل هنیه؛ حمایت ایران از فلسطين تا “آزادی قدس” ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز به نقل از مقاله تهران تایمز مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب ایران در نامه‌ای به اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، ضمن تشکر از تبریک‌های قبلی رهبر فلسطین، اعلام کرد که کشورش تا زمان آزادی فلسطین از اشغالگران صهیونیست به حمایت از فلسطین ادامه خواهد داد.

جمهوری اسلامی ایران با پایبندی به اصول و اهداف عالیه انقلاب اسلامی و در چارچوب آرمان‌های امام راحل و رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی، وظیفه انسانی و اسلامی خود می‌داند. رئیس جمهور منتخب روز چهارشنبه در پیامی گفت: از ملت فلسطین و مبارزه آن علیه اشغالگری و آپارتاید رژیم صهیونیستی حمایت کنید. وی همچنین وعده حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین تا تحقق همه آرمانها و حقوق آنها و آزادی قدس را داد.
این پیام در پاسخ به نامه هانیه که پیروزی پزشکیان در انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری ایران را تبریک گفته بود، منتشر شد. رئیس حماس به رئیس جمهور منتخب گفته بود که مردم فلسطین به توانایی ایران برای کمک به “وحدت امت اسلامی” اعتماد دارند.
پزشکیان هفته جاری نیز با ارسال نامه ای به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله اعلام کرد که ایران در حمایت از نیروهای مقاومت در منطقه قاطع است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای