شما اینجا هستید

اجتماعی » ترک فعل مسئولین استان ها

وزیر محترم راه و شهرسازی به ترک فعل مسئولین استان ها ورود کند

درخواست لغو پروانه نظارت، اجرا و طراحی ساختمانی کارکنان دولتی. نظامی، آموزش و پرورش در سازمان نظام مهندسی

با توجه به شرایط کاری و حساسیت ساخت و ساز درکشور ولزوم بررسی مداوم و سازه ای درخواست می‌شود پروانه نظارت، طراحی و اجرای ساختمان افراد دارای حقوق دولتی و شرکتی، نظامی و آموزش و پرورش در سازمان نظام مهندسی را باطل نمایید. با اجرای این مطالبه، مشکل بیکاری جوانان و تحصیلکرده‌های زیادی حل میشود.درآمد مهندسان از حداقلی به متوسط برمی‌گردد. ساختمان‌ها ناظران تمام‌ وقت خواهند داشت و اصولی ساخته میشوند.
نباید یک فرد هم پروانه نظام مهندسی داشته باشد و هم حقوق دولتی یا شرکتی، نظامی، آموزش و پرورش

چگونه افرادی که از صبح تا غروب یا تا ساعت ۱۴ بعداز ظهردرمحیط کاری اداری و شرکتی و نظامی هستند می‌توانند به نظارت و اجرا تمام وقت و طراحی ساختمان هم رسیدگی کنند و از طرفی بی عدالتی با وجود چندین در آمد و چندین شغل را هم تحمل کنیم.
چرا قوانین به گونه ای نوشته می‌شود که عدالت زیر سؤال می‌رود.
توجیهات زیادی برای این استفاده نابجا حقوق بگیران دارندکه مهندس برای پروژه ها کم می‌شود. درحالی که نظام کاردانی(که باید نظام فنی و مهندسی اطلاق میشد) که سالهاست مورد بی مهری و بی توجهی قرار گرفته و حتی مدارک دانشگاهی تعداد زیادی از نظام کاردانها از نظام مهندسیها بالاتر است و عضو های نظام مهندسی دست پروده همین اساتید نظام کاردانی در دانشگاه هستند می‌تواند جایگزین خوبی برای کسری موجود باشد.
و احقاق حقی هم نسبت به تعداد طبقات و ظرفیت‌های دیگر نظام کاردانی صورت گیرد. و گناه عدم دریافت مدرک پیوسته از گردن مهندسین و کارشناس ارشد و دکترهای نظام کاردانی ساقط شود.
اگر در مملکت ما کسی دکتری ناپیوسته بگیرد از کارشناس پیوسته پائین تر است؟

در کدام قانون نوشته شده ؟!
مگر می‌شود فردی با ۱۷ سال سابقه با مدارک تحصیلی بالای ارشد و دکترا در نظام کاردانی در پایه ۲ و ۱ سه طبقه ظرفیت داشته باشد و اما فردی نوپا که کارشناسی پیوسته گرفته و همان آئین نامه را امتحان می‌دهد در پایه ۳ نظام مهندسی بدون سابقه کاری ظرفیت ۳ طبقه را داشته باشد.
آیا آئین نامه امتحانی آزمون فرقی دارد؟ یا مدرک ناپیوسته مورد قبول نظام و حکومت نیست؟
ترک فعل مسئولین استان ها و عدم اجرای صحیح قوانین و عدم بودن قوانین صحیح رانت در نظام مهندسی را برای حقوق بگیران دولتی پروانه دار و هیئت مدیره های خودسر نهادینه نموده.
خواهشمندم رسیدگی و بررسی لازم صورت گیرد.
ما برنامه کارشناسی و اصولی داریم که در اختیار شما قرار خواهیم داد در صورت عزم شما برای جلوگیری از نا عدالتی / مهندس محسن بازرگان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای