شما اینجا هستید

اجتماعی » در پاسخ به دعوت اولیا دانش آموزان صورت گرفت:

در پاسخ به دعوت اولیا دانش آموزان صورت گرفت:

حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام در دبستان استقلال روستای کپنه کران ایوان

مدیر کل آموزش و پرورش در پاسخ به تقاضای جمعی از اولیا دانش آموزان با حضور در دبستان استقلال روستای کپنه کران شهرستان ایوان از نزدیک در جریان وضعیت عمرانی و خدماتی این آموزشگاه قرار گرفت.

به گزارش سایت خبری بوتک نیوز: علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش در پاسخ به تقاضای جمعی از اولیا دانش آموزان با حضور در دبستان استقلال روستای کپنه کران شهرستان ایوان از نزدیک در جریان وضعیت عمرانی و خدماتی این آموزشگاه قرار گرفت.

اولیا دانش آموزان این دبستان که با ۳۲ دانش که به صورت چند پایه اداره می شود مهمترین موضوعات و درخواست های خود با مدیر کل آموزش و پرورش را در میان گذاشتند.

علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان پس از شنیدن صحبت های اولیا و بازدید از قسمت های مختلف آموزشگاه، قول پیگیری و حل موارد درخواستی را صادر کرد.

تخصیص زمین چمن مصنوعی به آموزشگاه، تجهیز آزمایشگاه و اختصاص وسایل ورزشی و مرمت و بهسازی سرویس های بهداشتی از جمله مهمترین درخواست های اولیا و دانش آموزان این دبستان بود.

معاونین پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع، آموزش متوسطه و آموزش ابتدایی، رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایوان نیز در این سفر مدیرکل آموزش و پرورش استان را همراهی میکردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای