شما اینجا هستید

اجتماعی » در نشست قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی مقرر شد:

در نشست قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی مقرر شد:

برچیده شدن ۱۴ مدرسه کانکسی تا اول مهر ۱۴۰۲

پنجمین نشست کارگروه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش اشتان و سایر اعضا برگزار شد.

به گزارش سایت خبری بوتک نیوز، علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام در نشست پنجمین نشست کارگروه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی با اشاره به ضرورت تشکیل قرارگاه که آن را ناشی از فوریت و اهمیت موضوع گسترش عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی دانست خواستار پای کار آمدن تمام دستگاه های مرتبط با وظایف قرارگاه شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: باید اولویت بندی ماموریت های قرارگاه با نگاه به مناطق کم برخوردار برای افزایش کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی دانش آموزان این مناطق از مهم ترین برنامه های قرارگاه باشد.

علی درویشی همچنین به دستور کار دیگر نشست قرارگاه اشاره داشت و مولد سازی اماکن در اختیار دستگاه تعلیم و تربیت را برای حرکت در راستای استقلال مالی آموزش و پرورش ضروری دانست.

در این نشست مقرر گردید اداره کل نوسازی مدارس تمهیدات لازم برای۵ برچیده شدن ۱۴ مدرسه کانکسی را برای ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۲ فراهم نماید.

گزارش فعالیت های گروه جهادی شهیدان محمد حسینی و حججی که در مدارس استان به فعالیت جهادی و داوطلبانه پرداخته بودند دیگر دستور کار این جلسه بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای