شما اینجا هستید

اجتماعی » استاندار ایلام در دیدار با معاون هماهنگی امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی کشور
نویسنده : مقدم حاتمی

استاندار ایلام در دیدار با معاون هماهنگی امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی کشور

سازمان تبلیغات اسلامی استان در انجام رسالت خود به ویژه در کنگره بزرگ اربعین نقش آفرین بود/ دولت مجاهدانه برای پیشبرد اهداف تعیین شده تلاش می کند

به گزارش سايت خبری بوتک نیوز، دکتر حسن بهرام نیا استاندار ایلام روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه در دیدار با معاون هماهنگی امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه برگزاری اربعین یک توفیق بزرگ برای دست اندارکاران این کنگره و مردم است، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی استان در انجام رسالت خود به ویژه در کنگره بزرگ اربعین نقش آفرین بود که جای قدردانی دارد.

وی در ادامه گفت: دولت سیزدهم مجاهدانه برای پیشبرد اهداف تعیین شده تلاش می کند و افق پیش رو بسیار روشن و امیدوار کننده است.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره برگزاری کنگره بزرگ اربعین و نقش ویژه سازمان تبلیغات اسلامی استان در تبلیغات محیطی مسیر اربعین و پایانه مهران، گفت: با وجود همه محدودیت ها عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی استان در اربعین بسیار رضایت بخش بود.

حجت الاسلام ناصر شکریان معاون هماهنگی امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی کشور نیز در این دیدار از تلاش و اهتمام استاندار ایلام در اربعین و حمایت از سازمان تبلیغات اسلامی استان در جهت پیشبرد امور سازمان قدردانی کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای