شما اینجا هستید

اجتماعی » ۶۵۰۰ نفر در ایلام با حمایت های کمیته امداد شاغل شدند
نویسنده : مقدم حاتمی

۶۵۰۰ نفر در ایلام با حمایت های کمیته امداد شاغل شدند

ایلام – بوتک نیوز- رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: امسال در استان ایلام ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از طریق تسهیلات و حمایت های این نهاد صاحب شغل شده اند.

به گزارش خبرنگار بوتک نیوز، سید مرتضی بختیاری شامگاه سه شنبه در دیدار با استاندار ایلام اظهار کرد: ۲۹ هزار و ۱۹۷ خانوار در استان ایلام تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.
وی افزود: همچنین یک هزار و ۱۲۸ یتیم در این استان از حمایت های ۲۰ هزار و ۳۸۶ حامی برخوردارند و در کنار آنها ۲ هزار و ۱۸۶ نفر نیز جزو طرح محسنین هستند.
رییس کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۰ حدود ۲۸ میلیارد تومان از محل کمک های مردمی و خیرین برای کمک به محرومان جمع آوری شده است که این مقدار در ۱۱ ماه امسال ۲۷ میلیارد تومان بوده است، یادآور شد: انتظار می رود این میزان به ۳۰ میلیارد تومان تا پایان سال افزایش یابد.
بختیاری تاکید کرد: سهم اشتغال استان امسال پنج هزار و ۴۹۵ بوده است که از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ هزار و ۵۰۰ نفر توسط کمیته امداد شاغل شده اند.
وی اضافه کرد: اعتبار تخصیص یافته برای اشتغال زایی در ایلام امسال ۲۴۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود که تاکنون ۴۲۰ میلیارد تومان جذب شده و استان ایلام در بحث اشتغال و جذب اعتبارات بانک ها در رتبه های برتر کشور قرار دارد.
رییس کمیته امداد کشور به میزان مشارکت های مردمی در کمک به محرومان جامعه در این استان اشاره کرد و گفت: میزان کمک های جمع آوری شده نقدی و کالایی از محل کمک های مردم در استان سال گذشته ۱۰۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است که نشان دهنده حس کمک به همنوع در ایلامیان است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای