شما اینجا هستید

استان ها » ثبت ۲۴۵ هزار مورد بازدید از جاذبه های گردشگرپذیر ایلام
نویسنده : مقدم حاتمی

 

ثبت ۲۴۵ هزار مورد بازدید از جاذبه های گردشگرپذیر ایلام

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: تعداد ۲۴۵ هزار و ۹۷۸ مورد بازدید از جاذبه های گردشگری و یک هزار و ۶۶۵ استان ایلام انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز؛ فرزاد شریفی با اعلام این خبر اظهار داشت: ۴۰ هزار و ۴۹۲ مورد بازدید از اماکن تاریخی، ۹ هزار ۷۹۱ اماکن تفریحی، ۱۳ هزار و ۱۴ مورد بازدی از جاذبه های دست ساز، ۹۰ هزار و ۱۵۷ مورد بازید از اماکن طبیعی، ۲ هزار و ۵۵۰ مورد بازدید از اماکن فرهنگی و ۸۸ هزار و ۳۰۹ مورد حضور در مراکز مذهبی در استان ثبت شده است.

وی افزود: ۶۹ هزار و ۷۷۱ اسکان در اقامتگاه های استان از ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ تا اول فروردین ماه ثبت شده است.

دیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام یادآور شد: در این مدت سهم اسکان در اقامتگاه های رسمی تحت نظارت ستاد خدمات سفرهای نوروزی ۴۲ هزار و ۴۶۱ مورد و ۲۷ هزار و ۳۱۰ مورد هم اسکان در سایر اقامتگاه ها است.

شریفی اضافه کرد: از تعداد اسکان در اقامتگاه های رسمی استان ایلام تعداد ۸۵ نفر معادل ۰٫۰۱۴ درصد در اقامتگاه های سنتی و یک هزار و ۹۲۸ نفر معادل ۳٫۳۳ درصد در مجتمع های گردشگری اسکان داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین سهم خانه های بومگردی چهار هزار و ۶۰۵ نفر معادل ۷٫۷۱ درصد و در خانه های مسافر هم ۲۲ هزار و ۷۳۷ اسکان معادل ۳۸٫۰۶ درصد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای