شما اینجا هستید

اجتماعی » فراخوان مشمولان متولد سال ۱۳۸۴ برای تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی
نویسنده : مقدم حاتمی

 

فراخوان مشمولان متولد سال ۱۳۸۴ برای تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی

معاون وظیفه عمومی انتظامی ایلام از فراخوان مشمولان متولد سال ۱۳۸۴ برای تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز؛ سرهنگ جعفر فیضی اظهار داشت: کلیه مشمولان غایب و غیر غایب متولد سال های ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۴ می بایست مطابق قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند.
وی افزود: مشمولانی که در مهلت تعیین شده وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند وارد غیبت شده و برابر ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی،با محرومیت های اجتماعی از جمله عدم استخدام، عدم امکان دریافت وام ،عدم دریافت مستمری از سازمان های دولتی،عدم صدور پروانه کسب و …. مواجه خواهند شد.
این مسئول انتظامی تصریح کرد: طبق ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح تا ۳ ماه باشد، ۹۰ روز اضافه خدمت و چنانچه مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح بیشتر از ۳ ماه باشد تا ۱۸۰ روز اضافه خدمت خواهند داشت.
فیضی خاطرنشان کرد: مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان بیش از یکسال است، علاوه بر ۶ ماه اضافه خدمت، مشمول فراری نیز محسوب شده و به مراجعه صالح قضائی معرفی می شوند.
وی در پایان گفت:مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای