شما اینجا هستید

دسته‌بندی نشده » محله میلاد شهر ایلام صاحب برق پایدار می شود
نویسنده : مقدم حاتمی

مدیرعامل شرکت برق ایلام خبر داد

محله میلاد شهر ایلام صاحب برق پایدار می شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: محله میلاد شهر ایلام صاحب برق پایدار می شود.

ولی اله ناصری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار بوتک نیوز ، اظهار داشت: با توجه به اینکه تکریم مردم، سیاست محوری دولت سیزدهم است و همچنین به جهت جلوگیری از سرقت انرژی؛ برق های غیر مجاز و آسیب به تجهیزات برقی ، خانوار های محله میلاد شهر ایلام صاحب برق پایدار می شوند.
وی، با بیان اینکه اکثر خانه های محله میلاد شهر ایلام فاقد انشعاب مجاز بوده اند افزود: صنعت برق موظف به تامین برق و واگذاری انشعاب به مشترکین ساختمان های دارای مجوز می باشد.
مدیرعامل شرکت برق ایلام بیان داشت: با پیگیری های انجام شده و طی برگزاری جلسات متعدد با مراجع ذیربط مشکل مردم این محله بعد از سال ها رفع و اقداماتی جهت تامین برق پایدار انجام شده است.
ناصری ادامه داد: نصب ۴ دستگاه ترانس ۲۰۰kva، احداث ۹۰۰ متر شبکه فشار متوسط، نصب ۱۲۰ اصله پایه فشار ضعیف و احداث ۲ کیلومتر کابلکشی فشار ضعیف و ۸۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر اعتبار ۴۶ میلیارد ریال از جمله اقدامات انجام شده در محله میلاد شهر ایلام است.
وی در پایان تاکید کرد: تمام تلاش شرکت برق ایلام خدمات رسانی به مردم است و در این راستا مشترکین این محله ملزم به خرید انشعاب برق هستند و ما برای ارائه خدمات به مردم از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای