شما اینجا هستید

اجتماعی » بزرگترین آزمون استخدامی وزارت بهداشت در ایلام
نویسنده : مقدم حاتمی

  بزرگترین آزمون استخدامی وزارت بهداشت در ایلام

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایلام از برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد و گفت: در این آزمون ۶۶۹ نفر در رشته‌های مختلف از طریق آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی به صورت پیمانی در دانشگاه علوم پزشکی ایلام استخدام خواهند شد.
دکتر خلیل شوهانی افزود: این آزمون بزرگترین مجوز استخدامی در دانشگاه علوم پزشکی ایلام می‌باشد که محل تخصیص مجوز‌ها قبلاً توسط سازمان اداری و استخدامی مشخص و معین گردیده است.
وی تصریح کرد: بر اساس تصمیم‌گیری صورت گرفته افراد پذیرفته شده در بیمارستان‌های جدید رازی ایلام و شهدا ملکشاهی، امام خمینی، آیت‌اله طالقانی (ره)، اورژانس‌های پیش بیمارستانی و نیز مراکز بهداشتی درمانی شهرستان‌های مهران، آبدانان و دره‌شهر استخدام خواهند شد.
شوهانی خاطرنشان کرد: دو بیمارستان رازی ایلام و شهدا ملکشاهی بیشترین سهم در تخصیص این  مجوز را داشته‌اند و با برگزاری این آزمون انتظار می‌رود تا حدود زیادی از مشکلات و نیاز به نیروی انسانی متعهد و متخصص این واحدها  کاسته شود.
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: علاوه بر این مجوز، ۴۶ نفر مختص پذیرش بهورزی بوده که تا پایان سال جاری به صورت جداگانه انجام خواهد گرفت تا جمع استخدامی‌های این دانشگاه به ۷۱۵ نفر برسد.
دکتر خلیل شوهانی اظهار داشت: ثبت نام این آزمون از روز گذشته آغاز شده و تا ۳۱ شهریور ماه ادامه دارد و همچنین ۲۸ مهرماه به عنوان روز برگزاری این آزمون اعلام شده است.
وی افزود: ایثارگری، بومی بودن، حمایت از  قانون جوانی جمعیت و نیز امتیازات ویژه ایام مبارزه با بیماری کرونا در ازمون مذکور به عنوان برخی از امتیازاتی هستند که اعمال خواهند شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای