شما اینجا هستید

استان ها » سرمایه‌گذاری گروه ماهان در استان
نویسنده : مقدم حاتمی

سرمایه‌گذاری گروه ماهان در استان

با پیگیری‌ های دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام و تیم اقتصادی استان، گروه سرمایه‌گذاری ماهان با توجه ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف در این استان سرمایه‌گذاری می‌کند.

 

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز، گروه سرمایه‌گذاری ماهان به سرپرستی دکتر عرب‌نژاد به همراه تعدادی از مدیران وزارت نیرو و جهادکشاورزی با استقبال شوهانی مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری ایلام و جمعی از مدیران استانی وارد استان شدند

 


این گروه سرمایه گذاری پس از استقبال در فرودگاه شهدای ایلام، از شهرستانهای ایوان مهران ودهلران  بازدید کردند.

 

در جریان بازدید یک روزه گروه و مدیران وزارتخانه‌های ذیربط در حوزه منابع آب و آب نیرو  و اراضی کشاورزی از سامانه گرمسیری و منطقه ویژه اقتصادی مهران،نیز بازدید و در جریان روندپیشرفت امور قرار گرفتند.
در پایان این شرکت پس از بررسی‌های کارشناسی وقوانین ومقررات در بخش‌های مختلف  تفاهم‌نامه  همکاری سرمایه‌گذاری منعقد می‌کنند.

 

در جریان این برنامه توافق شد دو پرواز به پروازهای هفتگی شرکت هواپیمایی ماهان برای استان ایلام اضافه شود و شرکت در همه ایام هفته به استان پرواز داشته باشد و پیگیرهای لازم برای پرواز ایلام – مشهد و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام شود. درحوزه وزارت نیرو نیز مدیران ذیربط آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری دربخش‌های مختلف تسریع درباره برداری فاز یک سامانه گرمسیری و تامین آب درحوزه‌های مختلف بهره‌بردای اعلام نمودند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای