شما اینجا هستید

اجتماعی » عضویت ۷۱۳۵ نفر در کانون های پرورش فکری
نویسنده : مقدم حاتمی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در مصاحبه با خبرنگاران عنوان کرد:

اجرای ۸۰ برنامه شاخص به مناسبت هفته ملی کودک/عضویت ۷۱۳۵ نفر در کانون های پرورش فکری

بوتک نیوز/مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: به مناسبت هفته ملی کودک(۱۵ الی ۲۱ مهرماه) بیش از ۸۰ برنامه شاخص در سطح استان اجرا شد.

 

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز؛ فاطمه رستگار عصر امروز(یکشنبه ۲۳ مهر ماه) در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران رسانه‌‌های دیداری و شنیداری با بیان اینکه در سطح مراکز پرورش فکری استان و در طول سال، برنامه‌های متنوعی برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود، اظهار داشت: امسال و به مناسبت های مختلف، برنامه‌هایی همچون وهارانه، ریوار، رحلت امام(ره)، رمضان، محرم، اربعین، نوجوانان عاشورایی، ایستگاه‌های فرهنگی، پیک امید، نمایشگاه بزرگ حجاب، کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، آیین سبک قصه گویی، انجمن های ادبی و …، در سطح استان برگزار و خوشبختانه با استقبال خوب مردم و جامعه هدف مواجه شد.

وی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان امسال در ایام اربعین به مدت ۱۲ روز با برپایی موکب در خدمت زائران اربعین حسینی بوده است، افزود: به مناسبت هفته ملی کودک(۱۵ الی ۲۱ مهرماه) بیش از ۸۰ برنامه شاخص در سطح استان اجرا شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام با بیان اینکه در اکثر شهرستان‌ها و برخی از بخش های تابعه استان، مراکز کانون پرورش فکری دایر و فعال است، یادآور شد: تنها در دو شهرستان ملکشاهی و هلیلان مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان وجود ندارد که در قالب پیک امید و به صورت سیار به کودکان و نوجوانان این دو شهرستان نیز ارائه خدمت می‌شود.

رستگار با اشاره به اینکه در صورت تهیه و تأمین زمین از طریق فرمانداران این دو شهرستان، مراکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان‌های ملکشاهی و هلیلان نیز بصورت ثابت و ملکی، دایر خواهد شد، خاطرنشان ساخت: با حمایت و پیگیری‌های دکتر بهرام نیا استاندار ایلام، خوشبختانه جهش خوبی در حوزه اعتبارات عمرانی این اداره کل ایجاد شده و شایسته تقدیر است.

 

وی با بیان اینکه در سطح استان ایلام ۲۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعال است، بیان داشت: در سطح این اداره کل و مراکز فعال استان، بیش از ۸۰ نفر انجام وظیفه می کنند که ۳۹ نفر از آنان مربی هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام با بیان اینکه هفت هزار و ۱۳۵ نفر عضو کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هستند، تصریح کرد: در راستای تکریم جامعه ایثارگری و اجرای قانون مربوطه، تعداد ۱۵ نفر از کارکنان این اداره کل تبدیل وضعیت شده‌اند.

گفتنی است؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در این نشست خبری با سعه صدر به سئوالات متنوع خبرنگاران پاسخ گفت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای