شما اینجا هستید

استان ها » با حضور مسوولان استانی و شهرستان دهلران انجام شد

با حضور مسوولان استانی و شهرستان دهلران انجام شد؛

افتتاح و بهره برداری از استقرار اداره آب و فاضلاب دشت عباس و سه حلقه چاه در منطقه «بربیجه» دهلران

امروز شنبه ۱۳ مردادماه طی دو مراسم جداگانه و با حضور اقشار مختلف مردم، نماینده مردم حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار دهلران و جمعی از مسئولین محلی، بهره برداری از سه حلقه چاه بربیجه و افتتاح اداره آبفا شهر دشت عباس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز؛ محمد محمدی مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام در این مراسم‌ گفت: با وجود کمبود اعتبارات و مشکلات عدیده مالی اما با  نیل به خدمت بی منت به مردم، توانستیم در کمترین بازه زمانی و با تلاش شبانه روزی به صورت جهادی به جهت تامین آب پایدار مشترکین دهلرانی سه حلقه چاه در منطقه بربیجه دهلران را با ۱۵۵ میلیارد ریال اعتبار، حفاری، تجهیز و در مدار استفاده قرار دهیم.

محمدی در ادامه گفت: با بهره برداری از این سه حلقه چاه، دبی آب ورودی به مخازن شهر دهلران ۱۰۰ لیتر بر ثانیه اضافه شده که علاوه بر تامین آب پایدار مشترکین، بر کیفیت آب شهر دهلران هم تاثیر مثبتی دارد.

مدیرعامل آبفای استان در ادامه با اشاره به برنامه های این شرکت برای شهرستان دهلران گفت: در راستای توسعه زیر ساخت های امور آب و فاضلاب در این شهرستان، ساخت مخزن ۵ هزار متر مکعبی، زون بندی شبکه توزیع آب شهر دهلران به دو منطقه فشاری و تامین پایدار آب روستاهای این شهرستان در دستور کار و بخشی از آن هم در دست اجرا است.

محمدی با اشاره به اینکه استقرار و افتتاح اداره آبفا در شهر دشت عباس با پیگیری مجدانه دکتر چراغی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی محقق شد، گفت: کلیه خدمات امور آبفای دشت عباس و ۳۲ روستای حومه در این اداره ارائه و باعث تسریع در خدمات رسانی بهتر به مشترکین و رعایت عدالت اجتماعی می شود.

در ادامه، چراغی نماینده مردم دهلران و حوزه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر ویژه از مدیرعامل آبفا گفت: استقرار اداره آبفا در شهر دشت عباس یکی از خواسته های مردمی بود که با اهتمام مدیرعامل آبفا این درخواست مردمی تحقق یافته است.

لطیف صادقی معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران ضمن تقدیر از مدیرعامل و مجموعه آب و فاضلاب استان و شهرستان گفت: افتتاح چاه های بربیجه و افتتاح اداره آبفا در دشت عباس اقدام مهمی بود که با همت مدیرعامل آبفا استان برداشته شد.

در پایان طی حکمی از سوی مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام، «علی رحمتی» از کارکنان امور آبفای دهلران بعنوان سرپرست اداره آبفا دشت عباس منصوب شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای