شما اینجا هستید

استان ها » یادواره «شهدای غریب در اسارت»

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در یادواره «شهدای غریب در اسارت» مطرح کرد؛

شناسایی ۴ «شهید غریب در اسارت» در استان ایلام/ مراسم تجلیل از آزادگان در استان برگزار می شود/ریل گذاری بنیاد شهید استان به سمت پروژه های زیرساختی

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز: محمد رحیمی در مراسم «یادواره شهدای غریب در اسارت ایلام» با گرامی داشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان ایلام، اظهار کرد: ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن را گرامی می داریم.

وی بیان کرد: ۳۳۷ آزاده در استان شناسایی شده و بعد از اربعین مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز حتما برگزار می شود.

رحیمی عنوان کرد: برای گرامی داشت آزادگان به میهن همچنین ۱۴برنامه فرهنگی در ایلام برگزار می شود.

وی با گرامی داشت یا و خاطره شهدای غریب در اسارت استان ایلام،افزود: در استان ایلام چهار شهید گرانقدر غریب در اسارت شناسایی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام بیان کرد: با توجه به جامعه ۱۰۲ هزار نفری ایثارگران استان ایلام، ریل گذاری پروژه های زیرساختی مثل موزه شهدا، دارالقرآن، زائرسرای شهر ایلام و خانه های ایثار آغاز شده است.

وی اضافه کرد:تراکم۱۸درصدی جمعیت ایثارگران در استان، باعث شده اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، پروژه های زیرساختی برای خدمات دهی بیشتر به جامعه هدف را توسعه دهد.

این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، فرمانده و جانشین سپاه امیرالمومنین استان، دادستان ایلام و دیگر مدیران استانی، آزادگان و خانواده های معظم شهدا برگزار شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای