شما اینجا هستید

اجتماعی » بانک تجارت تمام قد در خدمت زائران اربعین
نویسنده : مقدم حاتمی

بانک تجارت تمام قد در خدمت زائران اربعین/ از موکب‌داری تا افزایش خودپردازها و واحدهای ارزی

همدلی معنای واقعی خود را بیش از پیش یافته است. رئیس و کارکنان بانک تجارت در حوالی روستای مهدی‌آباد، در موکبی باصفا در حال پذیرایی از زائران امام حسین(ع) هستند.

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز: «حسین اروانه» مدیر شعب بانک تجارت استان ایلام درباره فعالیت‌های این موکب اظهار کرد: از محل نذورات و خیرات و کمک های خودجوش این موکب برپا شده به صورت شبانه‌روزی از مهمانان و زائران با نوشیدنی‌ها و میان‌وعده‌ پذیرایی می‌کنند.
وی با بیان اینکه اعضای موکب هم همکاران ما هستند که در ۳ یا ۴ شیفت کاری خدمات را به صورت مطلوب به زائران ارائه می‌دهند، تصریح کرد: آنچه که حائز اهمیت است، موقعیت موکب است که تک موکب مسیر است و زائرانی که از مرز می‌آیند و هم زائرانی که بهسمت مهران می‌روند را پوشش می‌دهند، اما نیازمند کمک مواکب دیگر هستیم.


مدیر شعب بانک تجارت استان ایلام تصریح کرد: ۳۲ دستگاه خودپرداز ثابت و سیار در مسیر اربعین از نقطه صفر مرزی تا خروجی شهر سرابله در خدمت زائران قرار گرفته و دو واحد ارزی در مهران خدمات ارزی را حتی در روزهای تعطیل ارائه می‌کنند و دینار را به صورت نقد در اسرع وقت به زوار ارائه می‌دهد.
اروانه تاکید کرد: خدمات رسانی به زوار برای ما مایه مباهات و افتخار است و امیدواریم شرمنده زائران عزیز و حضرت اباعبدالله(ع) نشویم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای