شما اینجا هستید

اجتماعی » مکتب شهید سلیمانی الگوی ارزشمند برای جامعه بشری است

به گزارش بوتک نیوز “احسان عباسی “؛تحلیلگر مسائل سیاسی گفت:سردار شهید سلیمانی تا لحظه شهادت در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب گام برداشت و اگر ایستادگی سردار دل‌ ها و جبهه مقاومت در برابر تکفیری ها از جمله داعش نبود بی‌ تردید با نزدیکی دشمنان به مرزهای کشورمان آسیبی اساسی وارد شده بود.

وی اظهار کرد:این سردار شهید علی‌ رغم سم‌ پاشی‌ ها و دروغ‌ پردازی‌ های استکبار جهانی و رسانه‌ های مزدور و وابسته آنان به الگوی جوانان مبارز منطقه و آزادی‌ خواهان جهان تبدیل شده، زیرا عمر پربار و زندگی خود را وقف دفاع از ملت های مظلوم کرد و به تعبیر مقام معظم رهبری با شهادتش نیز استکبار جهانی را شکست داد.

 

عباسی افزود:حادثه تروریستی به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان سند جنایات تروریسم دولتی آمریکای جهان خوار و صهیونیسم بین‌ الملل به نشانه ضعف و زبونی آنان در برابر سرداران شجاع و سلحشور جبهه مقاومت اسلامی به ثبت رسیده است و درخت تنومند مقاومت اسلامی و تفکر الهی مقابله با افراط‌ گرایی و مبارزه با دشمنان اسلام در سایه خون این شهید گرانقدر مستحکم تر شده و جهانیان شاهد رویش و قد علم کردن هزاران حاج قاسم سلیمانی در برابر استکبار جهانی هستند.

وی خطاب به مسؤلان نظام گفت: شهادت سردار سلیمانی نشان داد اگر با خدا باشید و به دنیا وابسته نباشید مردم پشت سر شما هستند و اگر دروغ و خیانت نباشد و در مسیر دین حرکت نمائید محبوب مردم را خواهید شد.

این تحلیلگر سیاسی ادامه داد:عشقی که مردم نسبت به حاج قاسم دارند برگرفته از عشقی است که در وجود حاج قاسم نسبت به مردم و همنوعان وجود دارد، لذا همین عشق در عراق و سوریه نیز وجود دارد.

عباسی در ادامه گفت: اگر حاج قاسم و اقدامات او نبود معلوم نبود ایران ومنطقه چه وضعیتی داشت و نقشه های استکبار تا کجا پیش می رفت البته این تفکر انقلاب اسلامی است که با کمترین امکانات در مقابل دشمنان به پیروزی می رسد.
کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: بعد از ۴۰ سال همچنان گفتمان انقلاب اسلامی در سطح منطقه گفتمان برتراست و دشمنان به دنبال جلوگیری از انتشار مکتب حاج قاسم وانقلاب اسلامی هستند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای