شما اینجا هستید

استان ها » کرمانشاه رتبه چهارم جذب سرمایه گذاری خارجی را کسب کرد

به گزارش بوتک نیوز از کرمانشاه، محسن دارابی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به جذب سرمایه گذاری خارجی ۱۱۰ میلیون یورویی در حوزه صنعت و معدن اشاره کرد و بیان داشت: در سال گذشته با جذب این میزان سرمایه در استان رتبه سوم کشور را کسب کردیم و در واقع ۱۳ درصد سهم کل سرمایه گذاری خارجی به استان کرمانشاه اختصاص یافت.

وی افزود: در سال جاری نیز با جذب ۹۲ میلیون یورو سرمایه گذاری خارجی رتبه چهارم کشور و ۱۱ درصد سهم کل را دارا می‌باشیم که نشان از عزم جدی تیم اقتصادی استان برای رونق و شکوفایی اقتصاد و تداوم روند کاهشی نرخ بیکاری و افزایش اشتغالزایی است.

رئیس سازمان صمت یکی از بزرگترین پروژه‌های قابل بهره برداری در دهه مبارک فجر را غرب کارتن اعلام کرد و بیان داشت: در آذرماه سال جاری نیز شاهد افتتاح پروژه عظیم و بزرگ قوطی سازی سینا با سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی ۵۰۰ نفر بودیم.

وی احیای واحد ‌های راکد و فعال سازی پروژه‌های نیمه کاره را دستاوردی ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: برگزاری منظم جلسات ستاد تسهیل با حضور استاندار کرمانشاه سبب شده ۳۳ واحد صنعتی دیگر با سرمایه گذاری هزار و ۱۸۴ میلیارد تومان به چرخه تولید برگشته و زمینه اشتغال ۶۲۹ نفر نیز فراهم شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای