شما اینجا هستید

بین الملل » سوریه| هشدار درباره فاجعه انسانی در حومه الرقه و خطرناکترین هدف مزدوران آمریکا

این رسانه می‌نویسد: دنیا چشمانش را به بر روی این جنایات تروریستی علیه سوری‌ها و حق آنها برای زندگی، رهایی از چنگال تروریسم و زندگی در امنیت و آرامش، بسته است.

الثوره با اشاره به اینکه این اقدامات در راستای استراتژی آمریکا علیه سوری‌ها و سیاست تحریم مردم سوریه است، نوشت:  طی بیش از سه هفته این شبه نظامیان جدایی طلب مرتکب انواع اقدامات علیه سوری‌ها مخالف حضور نظامیان آمریکا شدند.

این روزنامه می‌نویسد: شبه نظامیان آمریکایی یک شهروند را کشتند و سه نفر دیگر را زخمی کرده‌اند. آنها از گلوله جنگی علیه ساکنانی که ضد محاصره ظالمانه به پاخاستند، استفاده می‌کنند.

۱۰۰ هزار نفر نانی برای خوردن ندارند

الثوره گزارش داد: از ورود مواد غذایی، دارویی، آرد و سوخت ممانعت به عمل می‌آید و در نتیجه آن نانوایی اصلی حسکه و دیگر نانوایی‌ها از چند روز قبل آرد و سوخت ندارند و ۱۰۰ هزار غیرنظامی نانی برای خوردن ندارند.

این رسانه سوری به اقدام عمدی شبه نظامیان قسد در ممانعت از ورود تجهیزات پزشکی و دارویی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی با هدف ایجاد رعب و وحشت در میان ساکنان و فشار به آنها در راستای برآورده شدن خواسته هایشان اشاره کرده و هدف اصلی را کوچاندن ساکنان به عنوان یکی از خطرناک‌ترین اهدافی که منطقه الجزیره سوریه را تهدید می‌کند، دانسته است.

کشور سوریه , کشور آمریکا ,

الثوره گزارش داد: در حومه الرقه این شبه نظامیان برق ساکنان را قطع کرده‌اند تا برای دهمین روز ساکنان برق نداشته باشند و این به ویژه بر روی کشاورزانی که مزارع و محصولات کشاورزی آنها در نتیجه عدم آبیاری به سبب قطع برق نابود می‌شود، تاثیر مخرب دارد.

فاجعه انسانی در حومه الرقه

این رسانه می‌نویسد: این می تواند فاجعه انسانی رقم بزند زیرا کشاورزان از ابتدای فصل کاشت بیش از یک میلیارد لیره سوریه برای بذر، کود، گازوئیل و دیگر هزینه ها، صرف کرده‌اند و قطع برق و متعاقب آن عدم آبیاری زیان‌های سنگینی به کشاورزان وارد می‌کند.

دزدیدن کابل با هدف قطع دایمی برق

الثوره در ادامه می‌نویسد: موضوع فقط به قطع برق از شهروندان محدود نمی‌شود و این تروریست‌ها اقدام به سرقت کابل‌های برق می‌کنند تا برای همیشه برق قطع شود و این را «عبدالرزاق خلیفه» استاندار الرقه گفته است. این موجب قطع برق ۷۰ روستا در کرانه راست رود فرات با حدود ۴۷ کیلومتر می‌شود.

رسانه سوری گزارش داد: تحرکات کنونی آمریکا در شعله ور کردن منطقه الجزیره، با هدف تغییر قواعدی است که تثبیت شده است که راه به جایی نمی‌برد و ساکنان علیه این اقدامات سکوت نمی‌کنند.

جامعه جهانی فقط تماشاگر است

این رسانه در پایان تاکید می‌کند که این اقدامات و سکوت جامعه بین المللی نمی‌تواند که خللی در عزم سوری‌ها وارد کند و آنها به مقاومت مردمی برای درهم شکستن اشغالگران و عوامل آنها ادامه می‌دهند و از سرزمین خود دست نمی‌کشند و درس فراموش نشدنی به عوامل واشنگتن خواهند داد. سوریه یکپارچه می‌ماند و صاحبان طرح تجزیه نمی‌توانند گزندی به آن وارد کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای