شما اینجا هستید

کرمانشاه » معاون استاندار کرمانشاه: مردم به اقدامات دولت سیزدهم امیدوار هستند
گروه : کرمانشاه

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: همه ما وظیفه داریم که جهاد تبیین را خط مشی خود قرار دهیم چرا که مردم به دولت و رییس جمهور امیدواری دارند و به اقدامات این دولت دل بسته‌اند.

«محمد پورهاشمی» عصر شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که در دفتر معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی تشکیل شد، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین، افزود: این تاکید رهبر انقلاب سخن فوق راهبردی در معادلات امروز بوده و جهاد تبیین از ضروریات امروز جامعه است.

وی با بیان اینکه ما در موضوع رسانه دچار ضعف هستیم، گفت: امروز فضای مجازی در دست امپراطوری رسانه‌ای استکبار است و مقابله با آن نیاز به جهاد تبیین دارد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اضافه کرد: این تکلیف همه ماست که در هر موقعیت و جایگاهی و به هر شکل و هر نوعی جهاد تبیین را اقامه کنیم.

وی بهره گیری از فضای رسانه‌ای در جهاد تبیین را در اولویت دانست و گفت: حضور و ورود به موقع در مقابل شبهه سازی‌ها، ایجاد امواج خبری و روانی و بیان دستاوردها برای تنویر افکار عمومی در جهاد تبیین ضرورت دارد.

پورهاشمی، نوع اطلاع‌رسانی در طرح اصلاح ارز ۴۲۰۰ را ضعیف عنوان کرد و گفت: در طرح اصلاح ارز ترجیحی حتی در اطلاع رسانی به مردم هم ضعف داشتیم این در حالی بود که حذف ارز ۴۲۰۰، فساد را از زنجیره تولید و مصرف کننده قطع کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در نتیجه حذف ارز ترجیحی رقم خورد، افزود: آخرین اتفاق در این طرح، اصلاح قیمت دارو بوده است که در نتیجه آن، پولی که در این چرخه فاسد به خرید دارو داده می‌شد، امروز به بیمه گر داده می‌شود و بسیاری از داروها تحت پوشش بیمه قرار گرفته و مصرف کننده واقعی را از این اصلاح بهره مند می‌کند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه جهاد تبیین وظیفه رسانه‌هاست و باید مانع از نگرانی جامعه در اصلاح ارز در قیمت دارو بود از رسانه ها خواست بازگو کننده گفته‌های تنویری مسئولان در مورد تصمیمات و برنامه‌ها باشند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای