شما اینجا هستید

خوزستان » نکونام: لازم باشد پاتوسی و کولیبالی را کنار می‌گذارم
گروه : خوزستان , ورزشی

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: پاتوسی و کولیبالی کاملا غیرحرفه ای عمل کرده و از آن ها واقعا ناراضی هستم به همین دلیل اگر لازم باشد هر دو را کنار می گذارم.

جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد خوزستان در مورد شرایط تیم فولاد خوزستان پیش از شروع لیگ اظهار کرد: اردوی خوبی در تهران داشتیم و اردوی دوم را در ترکیه برگزار کردیم که در کل شرایط تیمی خوبی داریم.
وی افزود: در اردوی اول بازی دوستانه داشتیم که به برتری رسیدیم، در اردو ترکیه هم یک بازی دوستانه خیلی خوب با تیم ام صلال داشتیم و در بازی دوم به مصاف الشحانیه می رویم. پس از آن به ایران بر می گردیم و اردوی سوم را برگزار می کنیم تا آماده مسابقات شویم.
سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص بازیکنان تازه وارد تیمش گقت: متاسفانه یک رای ناعادلانه باعث شد نتوانیم دو سال یار بگیریم، در حالی که تیم های دیگر در این مدت حداقل هفت تا ۱۰ بازیکن گرفتند و خودشان را تکمیل کردند. ما سال گذشته می توانستیم در نیم فصل بازیکن بگیریم اما یارگیری در نیم فصل واقعا سخت است.
وی افزود: خریدهای ما نسبت به نیازمان بود و سعی کردیم در تیم بالانس ایجاد کنیم تا شرایط ایده آلی داشته باشیم. از اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه که در این مدت زحمت کشیده و تمام خواسته های تیم را برآورده کردند، تشکر می کنم.
نکونام با بیان اینکه وظیفه تیمش تلاش برای رسیدن به هدف مورد نظر است، گفت: شرایط خیلی خوب و و فوق‌العاده‌ای در اردوی ترکیه داشتیم. من کمپ اردویی زیاد رفته‌ام و باید بگویم اردوی ترکیه در یکی از بهترین کمپ ها برگزار و توانستیم به اهدافمان برسیم.
وی در مورد غیت پاتوسی و کولیبالی در اردوی ترکیه بیان کرد: با مدیر برنامه های این دو بازیکن چند جلسه داشتیم و تمام بهانه آنها این بود که دوست ندارند در اردوهای بدنسازی تیم حضور داشته باشند در حالی که این موضوع برای من خیلی مهم است.
سرمربی فولاد گفت: قرارداد را برای پاتوسی فرستادیم و امضا کرد حتی باشگاه برایش بلیت تهیه کرد اما به بهانه های مختلف و بچه گانه به اردو نیامد، ما با این بازیکن قرارداد داریم اما وی در هیچکدام از اردوها شرکت نکرد در حالی که برای من نظم و انضباط تیمی و شخصیت تیم از همه چیز مهمتر است.
وی افزود: همچنین کولیبالی گفت بعد از عید قربان به ایران می آیم که مخالفت کردیم اما متاسفانه دیرتر آمد و در اردوی ترکیه هم به خاطر نداشتن ویزا نتوانست کنارمان باشد.
نکونام گفت: پاتوسی و کولیبالی کاملا غیرحرفه ای عمل کردند و از آن ها واقعا ناراضی هستم چرا که از برنامه واقعا عقب هستند و اگر لازم باشد هر دو را کنار می گذارم چون نظم و انضباط در تیم من حرف اول و آخر را می زند.
وی ادامه داد: همه بازیکنان دوست دارند بیشتر استراحت کرده و کنار خانواده هایشان باشند، اما در اردوها زحمت می کشند و تمرین می کنند ولی این دو بازیکن نیامدند، با توجه به اینکه آنها به باشگاه و تیم بی احترامی کردند اگر در تیم باشند جرایم سختی برایشان در نظر می گیریم.
سرمربی فولاد گفت: بازی های دوستانه بین‌المللی خیلی به ما کمک می کند چرا که بازیکن تحت فشار قرار گرفته و تصمیم گیری برای آن سخت می شود، اما تقریبا سه، چهار بازیکن ما از جمله کولیبالی و پاتوسی نبودند که امیدوارم در اردوی آخر، تیم ما کامل شود، با دو بازیکن هم در حال صحبت هستیم که امیدوارم به توافق برسیم تا تیم را کامل کنیم.
وی در مورد پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی، افزود: اینکه بین گزینه های سرمربیگری تیم ملی کشورم باشم برایم افتخار است، اما برنامه کاری خودم را دارم و ترجیح می دهم کاری که خودم دوست دارم و از آن لذت می برم را انجام دهم.
سرمربی فولاد گفت: با شرایطی که فوتبال ما دارد، نمی دانیم چه کسی تصمیم گیرنده است و چه کسی می تواند کار انجام بدهد به همین دلیل ترجیح دادم در فولاد باشم و باید بگویم شرایط حرفه‌ای که این باشگاه برایم فراهم کرده کمتر از تیم ملی نیست.
وی افزود: خوشحال کردن مردم خوزستان برایم موفقیت بزرگی است، بنابراین تمام تمرکزم روی فولاد است که بتوانیم مردم را خوشحال کنیم، برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم فوتبال ما از این شرایط سخت و واقعا عذاب آور نجات پیدا کرده و همیشه موفق باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای