شما اینجا هستید

استان ها » ورود شهدای تازه تفحص شده به خاک ایران از مرز مهران

به گزارش خبرگزاری کردپرس، این شهیدان مربوط به عملیات‌های والفجر ۳، کربلای ۱، عاشورا، مطلع والفجر، مسلم ابن عقیل، والفجر ۴، والفجر ۹، نصر ۷ و عملیات‌های ایذایی دشمن و ضد‌انقلاب در سال‌های‌ نخست انقلاب و تک‌های دشمن در سال‌های پایانی جنگ هستند.

سردار سیدمحمد باقر زاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، در این آیین استقبال طی سخنانی عنوان کرد: شهدا برای ما فرصت سازی کردند بر خلاف برخی که امروز در حال فرصت سوزی هستند.

او گفت: در معارف ما هیچ چیز تصادفی یا اصطلاحاً شانسی نیست بلکه فرصت وجود دارد و مهم این است که فرصت شناس باشیم و از فرصت ها استفاده کنیم مثل فرصت شما مرزنشینان مهران که توفیق دارید و به زئران اباعبدالله خدمت می کنید.

استاندار ایلام نیز در جمع خبرنگاران گفت: این شهدا برای امنیت و اقتدار کشور جان شیرین خود را فدا کردند و عاقبت بخیری ما در سایه عنایت شهدای عزیز است.

حسن بهرام نیا خاطرنشان کرد: حضور این شهدا فضایی معنوی بر استان ایلام حاکم کرده و استقبال باشکوه مردم و مسئولان از پیکر مطهر شهدا نشانگر ایمان مردم استان به آرمانهای شهداست.

او گفت: این شهدا برای آرمان های مقدس خود و پاسداری از تمامیت ارضی کشور راهی جبهه ها شدند و به فیض شهادت نائل شدند و امروز ادامه راه آنان برعهده ما و نسلهای امروز است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای