شما اینجا هستید

استان ها » ۹ دی ماه یکی از آیات الهی است/ولایت فقیه، قطب نمای انقلاب اسلامی

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی همواره ثابت کرده اند خالق روزهای الهی هستند و ۹ دی ماه یکی از این آیات الهی بود.
به گزارش سایت خبری بوتک نیوز، سردار “جمال شاکرمی”،  فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام  در مراسم یوم الله ۹ دی در دهلران  اظهار کرد: اوصاف تمامی اولیا الهی با همدیگر مشابه است اما در میان اولیاءالله یک نفر از همه متفاوت تر است و آن شخص حضرت فاطمه(س) می باشند.
وی با اشاره به شخصیت برجسته حضرت زهرا(س) افزود: مقایسه شخصیت ها در زمان حیات آنها کار بسیار سختی است اما شخصیت ام ابیها(س) به گونه ای بود که پیامبر در مقابل ایشان به نشانه احترام می ایستادند.
سردار شاکرمی در ادامه با اشاره به حسادت ها و کینه های  دجال آن زمان نسبت به حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) یادآور شد: امروز تکرار همان تاریخ است چرا که دشمن همه ی کینه و دشمنی خود را با جمهوری اسلامی ایران در قالب مدیریت اغتشاشات اخیر به بهانه مرگ خانم مهسا امینی به کار گرفته است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر دو پایه مردم و رهبری استوار است، گفت: امروز مهمترین تلاش دشمن با محوریت آمریکا فاصله انداختن و بی اعتمادی بین مردم و رهبری است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ادامه داد: مردم با بصیرت ایران اسلامی همواره ثابت کرده اند خالق روزهای الهی هستند و ۹ دی ماه یکی از این آیات الهی بود.
وی افزود: عده ای بی بصیرت در دی ماه و ماه محرم  به ارزش ها تاختند و حرمت عاشورا را نگرفتند لذا این بی حرمتی به مقدسات مردم ولایتمدار ایران اسلامی را در جهت محکومیت این کار به میدان آورد.
سردار شاکرمی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران مظلومیت های فراوانی را پشت سر گذاشته است و مردم در این حوادث همواره جلوتر از مسئولان بوده اند و پای انقلاب و ولایت ایستاده اند.
وی با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور و نقش آفرینی دشمن خاطرنشان ساخت: آمریکا بعد از حادثه شوروی همواره به دنبال تک قطبی کردن دنیا از طریق حضور فیزیکی در مناطق مختلف دنیا و پیاده کردن دموکراسی سازی غرب و آمریکایی بوده است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به برنامه ۲۸ صفحه ای بایدن رئیس جمهور آمریکا بیان داشت: آمریکا با راه انداختن جنگ تمام عیار ترکیبی به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی ایران بود و از طرفی با طرح ریزی جنگ چین با تایوان و روسیه با اوکراین به دنبال مقاصد و اهداف خود می باشد.
وی گفت: تمامی دستگاه ها و سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی غرب و آمریکا در مهر ماه سالجاری همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها به بهانه مرگ یک دختر کرد سنی زمینه را مهیا دیدند و نقشه های خود را علیه انقلاب اسلامی جلو انداختند.
سردار شاکرمی اظهار داشت: ملت ایران با پوشیدن لباس جهاد و با اعتقاد به نصرت الهی و به واسطه صبر راهبردی خود همانند دوران دفاع مقدس نقشه دشمن را نقش بر آب کردند و در این بین عده ای فریب خوردند.
وی ادامه داد: گردان های بیت المقدس، عاشورا و کوثر را با کسانی که  بازگشت خورده اند تکمیل خواهیم کرد چرا که آنان فرزندان این ملت و کشور هستند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای