شما اینجا هستید

اجتماعی » بیش از ۱۱۱ بیماری خاص و صعب العلاج و نادر در صندوق بیماری های خاص قرار دارند 

بیش از ۱۱۱ بیماری خاص و صعب العلاج و نادر در صندوق بیماری های خاص قرار دارند 

مدیر کل بیمه سلامت استان گفت : بیش از ۱۱۱ بیماری  خاص و صعب العلاج و نادر، در صندوق بیماری های صعب العلاج بارگزاری شده اند.

به گزارش سایت بوتک نیوز از ایلام ،دکتر نورالدین رحیمی مدیر کل بیمه سلامت استان گفت: طرح ایجاد صندوق صعب العلاج در کل کشور تاسیس و پس از آن و بدون فوت وقت در استان ایلام با اعضای متشکل از مدیر کل بیمه به عنوان دبیر صندوق ،یکی از  نمایندگان مجلس ، دانشگاه علوم پزشکی ،مدیر کل امور اجتماعی استانداری و سازمانهای بیمه گر پایه هستند.
رحیمی افزود: بیش از ۱۱۱ بیماری  خاص و صعب العلاج و نادر، در صندوق بیماری های صعب العلاج بارگزاری شده اند که تاکنون ۲۷ مورد آنها با ارائه کد ملی بیمار از بسته خدماتی و حمایتی که  برای انها تعریف شده برخوردار می شوند.
رحیمی با بیان اینکه تاکنون مبلغی بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان به بیماران دارای بیماری خاص و یا صعب العلاج پرداخت شده و  تعدادی از بیماران که تا قبل از آغاز مهر ماه هزینه بیماری خود را پرداخت نموده اند ،با ارائه تمام اسناد پزشکی ،حداکثر ظرف یک هفته مبلغی تا سقف ۵۰ میلیون  تومان به بیمار پرداخت میشود‌.
مدیر کل بیمه  سلامت استان بیان داشت: ۱۹۷ میلیارد تومان وام برای بیماران خاص  صعب العلاج در نظر گرفته شده است، که تا پایان دی ماه سال جاری، بیش از ۱۰۰۰ نفر برای دریافت وام به بانک صادرات به عنوان بانک عامل معرفی شده اند.
رحیمی گفت: زوج های نابارور با مراجعه به ادارات کل بیمه در سامانه، نشان دار می شوند و با مراجعه به مراکز ناباروری در سطح کشور در بخش دولتی مراجعه کنند ۹۰ درصد هزینه درمان آنها توسط بیمه، پرداخت می شود .
کد #۱۶۶۶*جهت اطلاع از نوع بیمه خود و معرفی پزشک خانواده در دسترس مردم شریف استان قرار دارد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای