شما اینجا هستید

اجتماعی » راه‌اندازی مراکز کاهش آسیب و درمان معتادین متجاهر در ایلام
نویسنده : مقدم حاتمی

 

راه‌اندازی مراکز کاهش آسیب و درمان معتادین متجاهر در ایلام ضرورت دارد/ از ظرفیت بالای سازمان‌های مردم نهاد در بحث مبارزه با مواد مخدر باید استفاده شود

 

به گزارش پایگاه خبري بوتک نیوز، محمدسبحان حسنی، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام امروز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: یکی از ضروریات مهم در امر مبارزه با مواد مخدر راه‌اندازی مرکز کاهش آسیب و درمان معتادین متجاهر تحت عنوان اردوگاه ماده (۱۶) است.

وی اظهار کرد: در همین رابطه دو مکان برای احداث این اردوگاه در نظر گرفته شده که پس از طی مراحل قانونی، مکان مورد‌نظر برای احداث این اردوگاه در نظر گرفته و نهایی می‌شود.

حسنی افزود: همگانی کردن موضوع مبارزه و پیشگیری از اعتیاد بهترین راهکار برای حل این معضل است و مسئولان مربوطه در این رابطه باید ایفای نقش کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: شهدای زیادی در راه مبارزه و متلاشی کردن باندهای قاچاق مواد مخدر در راستای سلامت خانواده ها و جامعه تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

وی تلاش موثر تمامی آحاد جامعه در راستای مبارزه با آسیب ها و سالم سازی محیط های اجتماعی را از وظایف انسانی و قانونی تمامی شهروندان برشمرد و تاکید کرد: باید از ظرفیت بالای سازمان‌های مردم نهاد نیز در امر مبارزه با مواد مخدر در جامعه استفاده نمود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای