شما اینجا هستید

استان ها » برگزاری مراسم بزرگداشت روز شهدای مدافع حرم در دره شهر
نویسنده : مقدم حاتمی

برگزاری مراسم بزرگداشت روز شهدای مدافع حرم در دره شهر

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز: روز چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه و همزمان با سالروزشهادت شهید مدافع حرم « محسن حججی، مراسم‌روزبزرگداشت شهدای مدافع حرم در منزل شهید مدافع حرم«حشمت سهرابی با حضور مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام، امام جمعه، فرماندار و سایر مسوولان محلی شهرستان دره شهر در دهستان ارمو این شهرستان برگزار شد.

 

مدیرکل بنیاد شهید ایلام در این مراسم گفت: در این امروز فرصتی فراهم شده  که از فداکاری‌ها و رشادت های دلیرمردانی که با نثار جان خود، امنیت و آسایش را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند تجلیل شود.

جمال اسدی افزود: یاد و خاطره این افراد همچنان در دل ملت زنده است و ادامه دهنده راه این عزیزان نسل امروز هستند.

وی عنوان کرد: شهدای مدافع حرم در دفاع از حرم با حضور در جنگ علیه داعش در کشور سوریه بار دیگر به جهانیان ثایت کردند ملت ایران پای آرمان های انقلاب و نظام ایستاده اند.

در ادامه این آیین، مدیرکل بنیاد شهید ایلام از ایثار، مقاومت و ایستادگی پدر بزرگوار این شهید تجلیل و تقدیر کرد.

 

 

دکتر اسدی و کلیه مسئولین همچنین با حضور بر مزار شهید مدافع حرم حشمت سهرابی در محل گلزار شهدای امامزاده سید سیف الدین(ع) در دهستان ارموی شهرستان دره شهر ضمن نثار گل ب قبراین شهید عزیز و سایر شهدای دهستان یاد و خاطره شهدای معزز و گرانقدر را گرامی داشت.

گفتنی است، شهید والامقام «حشمت سهرابی» در سال ۱۳۴۸ در روستای «ارمو» از توابع شهرستان دره شهر دیده به جهان گشود.

این شهید گرانقدر تنها شهید مدافع حرم استان ایلام است که در تاریخ دوم تیرماه سال ۱۳۹۲ در حلب سوریه در دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و جبهه نبرد با داعش، به فیض والای شهادت نائل آمد و مزار مطهرش در گلزار منور امامزاده سید سیف الدین (ع) قرار دارد‌.

 

همچنین در ادامه سفر یک‌روزه دکتر اسدی به شهرستان دره شهر از پدر شهیدمعظم محمد حسن زاده عیادت و سرکشی بعمل آوردند؛ و سپس با حضور در جلسه شورای اداری بنیادشهیدشهرستان بر سپاسگزاری از خاندان گرانقدر شهدا و ایثارگران تاکید نمودند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای