شما اینجا هستید

استان ها » رشد ۳۲۳ درصدی اعتبارات استاندار دولت سیزدهم
نویسنده : مقدم حاتمی

رشد ۳۲۳ درصدی اعتبارات استاندار دولت سیزدهم

امین دوست محمدی در نشست خبری به مناسبت هفته دولت :

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: در حوزه اداری و استخدامی، تبدیل وضعیت ایثارگران واجد شرایط به تعداد چهار هزار و ۷۰۰ نفر معادل ۹۶ درصد ایثارگران در تنه نظام اداری که در فرایند تبدیل وضعیت قرار دارند از عملکردهایی بود که مورد تقدیر مجلس و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور قرار گرفت.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ تعداد یک هزار و ۲۷ نفر در هفت دستگاه اجرایی از طریق آزمون جذب می شوند که تا کنون فرایند استخدام تعداد ۴۴۵ نفر از آنها از طریق پنج آزمون استخدامی در دست اقدام است.

دوست محمدی یادآور شد: برای همه کارکنان دستگاه های اجرایی کد ۲ بعدی و کد دستوری برای استفاده از تلفن های همراه مراجعان به ادارات تولید شده و مراجعان می توانند با اسکن کد مذکور نظر خود را در خصوص ارائه خدمات دولت ارائه کنند.

وی بیان کرد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۱ در سه محور رضایتمندی مردم از دستگاه اجرایی، بهره‌وری و عدالت در ارائه خدمات شامل هشت معیار، ۱۶ شاخص و ۴۳ سنجه مورد ارزیابی عملکرد قرار گرفته که نتایج آن شامل عملکرد های برجسته ادارات در جشنواره شهید رجایی مورد تقدیر قرار می گیرند.

دوست محمدی ادامه داد: به منظور حذف دریافت کپی مدارک هویتی و با هدف تسریع در ارائه خدمات و کاهش قیمت تمام شده خدمات و همچنین افزایش رضایت مندی مردم تا کنون تعداد ۵۱ دستگاه اجرایی خدمات رسان از طریق اتصال به سازمان ثبت احوال بصورت برخط نسبت به احراز هویت اقدام می کنند.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام ادامه داد: اعتبارات اربعین برای امسال چهار هزار میلیارد ریال بود که توسط وزارت کشور به صورت گلوبال به استان های درگیر اربعین پرداخت می شود که از این مبلغ سهم‌ استان ایلام ۲ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال معادل ۶۳ درصد است که تاکنون مبلغ ۲ هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال از اعتبارات ردیف اربعین سال ۱۴۰۲ به استان تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: ردیف اعتباری اربعین تنها از لحاظ مکانیزم پرداخت با سال های گذشته متفاوت بود به گونه ای که در گذشته این اعتبار به صورت سهم مجزا به چهار استان ابلاغ می شد، لیکن در سال جاری به صورت متمرکز و گلوبال پرداخت شد.

وی خاطر نشان ساخت: بر اساس آخرین ابلاغیه اعتبارات زیرساخت اربعین به استان قبل از استقرار دولت سیزدهم ۶۱ میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان بود و سهم اعتبارات استان ایلام از محل ردیف تامین زیرساخت های اربعین، طی ۲ سال مالی استقرار دولت سیزدهم تا کنون ۳۲۳ درصد رشد داشته است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای