شما اینجا هستید

استان ها » مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت مؤلفه های اصلی انتخابات پیش رو هستند
نویسنده : مقدم حاتمی

رئیس کل دادگستری استان ایلام:

 

مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت مؤلفه های اصلی انتخابات پیش رو هستند

دومین جلسه ستاد ویژه پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان به ریاست دکتر عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری ایلام و با حضور اعضاء ستاد در سالن جلسات حوزه ریاست دادگستری استان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز: رئیس کل دادگستری استان ایلام در ابتدای این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از فداکاری ها و ایثارگری های شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس، با اشاره به در پیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، به بیان جایگاه و اهمیت حضور و رای مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخت و اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی مظهر وحدت ملی، اتحاد، یکپارچگی و اتفاق نظر همه گروه ها و سلیقه ها است و به تعبیر امام راحل(ره) مجلس در راس امور، مورد اعتماد مردم و پشتیبان دولت است.
وی افزود: تصمیمات و قوانین مجلس شورای اسلامی راهگشا و محور بسیاری از برنامه ها و راهبردهای کشور در امور مختلف داخلی و خارجی است.
دکتر علی‌محمدی گفت: سلامت انتخابات و صیانت کامل از آراء و رای مردم و انتخاب نامزد اصلح از شاخصه های مهم و اولویت دار انتخابات است و به همین خاطر حفظ سلامت انتخابات بر همه واجب شرعی و قانونی است.
وی اضافه کرد: نباید اجازه دهیم فضای انتخابات استان ناسالم جلوه داده شود و باید با جرائم و تخلفات احتمالی قبل، حین و پس از انتخابات با جدیت برخورد شود.
عالی ترین مقام قضایی استان ایلام مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت را مؤلفه های اصلی انتخابات پیش رو خواند و تاکید کرد: نگاه دستگاه قضایی استان در مقوله انتخابات نگاهی بی طرفانه است که به دنبال حفاظت و صیانت از رای مردم است.
وی با اشاره به تعیین شعب ویژه مربوط به جرائم و تخلفات احتمالی در دادگستری استان ایلام، بر تشکیل کمیته های مورد نیاز در زمینه حفظ امنیت و سلامت انتخابات تاکید کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای