شما اینجا هستید

دسته‌بندی نشده » تجلیل از تلاش‌های دادگستری ایلام در تحقق شعار سال ۱۴۰۲
نویسنده : مقدم حاتمی

دادگستری کل استان ایلام به عنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی معرفی شد/ تجلیل از تلاش‌های دادگستری ایلام در تحقق شعار سال ۱۴۰۲

دادگستری استان ایلام به عنوان دستگاه برتر در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی معرفی و با اهداء لوح سپاس و تندیس جشنواره از دکتر علی‌محمدی رییس کل دادگستری ایلام تجلیل شد.

بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی با حضور استاندار ایلام و سایر مسئولان استانی برگزار و براساس ارزیابی های صورت گرفته، از دستگاه‌های برتر استان تجلیل بعمل آمد.

در این جشنواره از دادگستری کل استان ایلام به عنوان دستگاه برتر استانی در محور تحقق شعار سال ۱۴۰۲(مهار تورم، رشد تولید) تجلیل شد.
در این مراسم بهرام نیا استاندار ایلام در سخنانی با گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی ۳۰۰۰ شهید استان و شهدای هشت سال دفاع مقدس،گفت: استان ایلام، میدان رقابت مدیران برای خدمت به مردم است و همه‌ی مدیران در حوزه‌ی خدمت به مردم در حال رقابت هستند و باید قدردان موهبت الهی خدمتگزاری به مردم باشند..

بهرام‌نیا با بیان اینکه معدل عملکرد مدیران استان خوب است و باید با سعه‌ی‌صدر مشکلات مردم را برطرف کنند، با اشاره به کنگره‌ی بزرگ اربعین و حضور میدانی همه‌ی مدیران و مردم در این کنگره، گفت: مدیران با عشق به امام حسین(ع) در اربعین ردای خدمت به تن کردند و خالصانه با همه توان پای کار آمدند.
وی با قدردانی از اعضای شورای تامین استان و همه مدیران استانی گفت: رتبه دادگستری استان ایلام در کشور ۲۳ بود که با انتصاب دکتر علی‌محمدی به رتبه ۸ ارتقا یافت که عملکرد خوب دستگاه قضا تاثیر مستقیم در بازدهی و بهره‌وری سایر ادارات دارد.

رییس کل دادگستری استان ایلام نیز در حاشیه این جشنواره خدمت به مردم را از والاترین مظاهر عبادت خداوند دانست و افزود: کارگزاران و مسئولین نظام اسلامی باید از فرصت خدمت به مردم به بهترین نحو ممکن استفاده کرده و در عین رعایت قوانین و مقررات، کرامت مداری و تکریم ارباب رجوع و مهربانی و عطوفت با مراجعین را مدنظر خود قرار دهند.

رییس کل دادگستری استان ایلام با تشکر از استاندار ایلام و دست اندرکاران برگزاری جشنواره شهید رجایی در استان، بیان داشت: همه ما باید در راستای ارتقاء فرهنگ مطالبه گری در جامعه و در نتیجه آن ارائه خدمت مطلوب به مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.
گفتنی است جشنواره شهید رجایی به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و نهادینه‌کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آن‌ها هر سال در سطوح ملی، دستگاهی و استانی برگزار می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای