شما اینجا هستید

استان ها » طوفان الاقصی قدرت نمایی دروغین نظام سلطه را آشکار کرد
نویسنده : مقدم حاتمی

                                                                 

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام:

طوفان الاقصی قدرت نمایی دروغین نظام سلطه را آشکار کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه کابوس رژیم صهیونیستی ورود حزب الله و جبهه مقاومت به میدان جنگ است، گفت: عملیات “طوفان الاقصی” قدرت نمایی دروغین نظام استکبار جهانی و رژیم کودک کش اشغالگر قدس را اشکار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز:حجت الاسلام والمسلمین ” اله نور کریمی تبار” در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر، با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص جبهه کفار، اظهار کرد: امروز همه کفار با وحدت جهانی که برای خود ایجاد کرده اند، جرات اینکه به صورت مستقیم در برابر رزمندگان اسلام قرار گیرند را ندارند.

وی با بیان اینکه وحدت جبهه کفار ظاهری است چرا که قلب های آنها تکه تکه و دور از هم است و همه به دنبال منافع خودشان هستند، ابراز کرد: مصداق بارز آن، ائتلاف جامعه غربی با رژیم اشغالگر قدس است که چنگ و دندان را نشان می دهند، تهدید می کنند اما توانایی لازم را برای رویارویی با جبهه مقاومت را ندارند.

امام جمعه ایلام گفت: قدرت ارتش و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و قدرت نظامی آمریکا و غرب که در ذهن مردم جهان ترسیم کرده بودند، با عملیات ارزشمند “طوفان الاقصی” رزمندگان فلسطینی نقش بر آب شد و نشان داد که اینها صد درصد با وجود همه تجهیزات عملیاتی و اطلاعاتی که به کار گرفته بودند، غافلگیر شده و شکست خوردند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با تاکید بر اینکه یکی از آثار عملیات “طوفان الاقصی” آشکار شدن قدرت نمایی دروغین این قدرت ها و رژیم اشغالگر قدس بود، افزود: این عملیات نشان داد کسانی که داعیه حقوق بشر دارند و برخی موقع برای یک حیوان مرثیه خوانی می کنند، امروز در برابر نسل کشی رژیم غاصب اسرائیل و کشتار مردم مظلوم غزه، سکوت یا حمایت می کنند.

وی با اشاره به اینکه با وجود همه تجهیزات نظامی، موشکی و هواپیماهای جنگی که رژیم غاصب صهیونیستی در اختیار دارد نمی تواند سرزمین را تصرف کند، گفت: آنها رجزخوانی می کنند ولی قدرت حمله زمینی را ندارند، اما جنایت هایی که انجام می دهند وحشتناک است و دل هر انسانی را به درد می آورد.
خطیب نماز جمعه ایلام با بیان اینکه باور آنها کودک کشی و نسل کشی است، ابراز کرد: حمایت کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی نشان دهنده ضعف، ذلت و زبونی این رژیم است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند عزیمت سران کشورهای غربی به فلسطین اشغالی برای جلوگیری از نابودی این رژیم غاصب است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با بیان اینکه کشورهای داعی حقوق بشر تظاهرات را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ممنوع کرده اند، یادآور شد: این آزادی که غربی ها داعیه آن را دارند را با جریان اغتشاشاتی که سال گذشته در کشور روی داد، مقایسه کنید، آنها تمام رسانه ها و ابزارهای تبلیغاتی را برای براندازی نظام اسلامی پای کار آوردند و همه خشونت هایی که انجام می شد به عنوان حق تبلیغ می کردند که مردم به خیابان ها بریزند و پلیس را بُکُشند.

وی با تاکید بر اینکه امروز همین کشورها تحمل اینکه یک نماد مردم مظلوم فلسطین در خیابان هایشان به اهتزاز درآید را ندارند و با آن برخورد می کنند، افزود: امروز مردم غزه، نه آب، نه برق، نه غذا و سوخت دارند و با مرگ تدریجی دست و پنجه نرم می کنند، از آسمان بمب های چند تنی روی آنها می ریزند و برآورد شده تعداد بمب هایی که روی مردم غزه ریخته اند معادل یک بمب اتمی است که آمریکا در ژاپن به کار گرفت.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه کابوس رژیم صهیونیستی ورود حزب الله به میدان جنگ است، یادآور شد: در ۲ دهه گذشته در تمام حمله های زمینی به لبنان و غزه از جمله ۲۲ روزه و ۳۳ روز سریع عقب کشیده و شکست خوردند و این نشان از قدرت رزمندگان مقاومت و فلسطین است.

حجت الاسلام والمسلمین  کریمی تبار با اشاره به اینکه اگر رژیم صهیونیستی دست به کار احمقانه ای بزند، قطعا با قدرت حزب الله مواجه خواهند شد و پیامد دردناکی برای آنها رقم خواهد خورد، گفت: آمریکایی ها در عراق هفت تریلیون دلار هزینه کردند و عاقبت شکست خوردند و امروز از رویارویی با حماس و مقاومت اسلامی هراس دارند و رعب و وحشت در بین آنها آشکار است چرا که رزمندگان اسلام از کشته شدن در راه اسلام نمی ترسند و امروز حماس دست برتر را در جنگ دارند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای