شما اینجا هستید

اجتماعی » مدیران برای وقت مردم احترام قائل باشند
نویسنده : مقدم حاتمی

نماینده ولی‌فقیه در استان:

مدیران برای وقت مردم احترام قائل باشند

ایلام _ بوتک نیوز_ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تأکید بر ضرورت احترام مدیران برای وقت مردم و لزوم برخورد صادقانه با ارباب‌رجوع گفت: مردم تابع رفتار حاکمانشان هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوتک نیوز:حجت‌الاسلام‌والمسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار» امروز شنبه ۲۰ آبان ، در نشست اخلاق مدیران در نظام اسلامی که در حسینیه‌ی حضرت زینب(س) دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان ، برگزار شد، اظهار کرد: دعوت دیگران با رفتار خود بر اساس روایتی از امام جعفر صادق علیه‌السلام مورد تأکید قرار گرفته و یعنی «به غیر زبانتان دیگران را دعوت کنید» و در امور ورع داشته باشید.

 


وی با بیان اینکه ورع دارای مراحلی از گناه کبیره غیبت تا اجتناب از حلال برای آنکه مرتکب گناه نشویم را شامل می‌شود، تصریح کرد: اجتهاد و تلاش بیشتر در کارها لزوم چانه‌زنی و پیگیری برای گرفتن اعتبارات و ردیف‌های بیشتر از مرکز و قانع‌نشدن به اعتبارات موجود با داشتن برنامه‌های خوب از نکاتی است که مدیران باید به آن توجه داشته باشند.

 


نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با تأکید بر اینکه مردم تابع رفتار حاکمانشان هستند، خطاب به مدیران گفت: از رفتارتان مراقبت کنید، اگر توانایی نفوذ و رهبری در دیگران داشته باشید دیگران هم پیروی می‌کنند.
وی بر تکریم ارباب‌رجوع و داشتن روحیه دلسوزی و سعه‌صدر و احترام برای وقت مردم و لزوم برخورد صادقانه با مردم تأکید کرد و تصریح کرد: مراقب جلسات اضافی باشیم، مراقب باشیم اگر مأموریت می‌رویم اطلاع دهیم به آن ارباب‌رجوع که وقت گذاشته و به او قول پیگیری کار داده‌ایم، گاهی ما باید زنگ بزنیم به فلان ارباب‌رجوع که کارش را به روز بعد موکول کردیم.

 


کریمی‌تبار ادامه داد: زود آمدن سرکار و منابع بیشتر برای خود نخواستن و هوای زیر دستان داشتن در کارکنان انگیزه ایجاد می‌کند.
وی بر اهتمام مدیران به نماز و نمازخانه اداره و سازمان تأکید کرد و گفت: اقامه نماز برکت‌آور است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای