شما اینجا هستید

اجتماعی » انتقاد، تخریب یا آغاز پروژه ای خطرناک!
نویسنده : مقدم حاتمی

انتقاد، تخریب یا آغاز پروژه ای خطرناک!

در جواب متنی با این عنوان ” برخیز؛ این ترکیب برنده تکرار نخواهد شد” به قلم ایرج مقدم مدیرمسئول پایگاه هزارپیشه
اگر به متن نوشته شده دقت بفرمایید از یک الگوریتم مهندسی شده از بالا به پایین برخوردار است که با صغری – کبری چیدن در ابتدای متن، اضافه نمودن چند ترکیب وصفی و اضافی در کنار آن، به سان یک پیکان نگارش و تدوین شده که هدف و سیبل مقابل آن در پایانی ترین نقطه پس از عبور از نمایندگان استان ، شخص استاندار ایلام است .
در ابتدای متن از فرصت طلایی یکدست شدن حاکمیت و در ادامه به معرفی چهره های امنیتی استان به عنوان افراد شاخص و تاثیرگذار سخن به میان آورده اید هر چند ضمن احترام برای تمامی این عزیزان، باید متذکر شدکه فقط ذات اقدس الهی خالی از نقص می باشد.
آنچه که از تعریف و تجمید از تمامی افراد و اشخاص حقوقی امنیتی و قضایی استان در ابتدای مطلب به اذهان متبادر می شود این است که خود را در حاشیه امنی قرار داده و از پس آن اشخاص، اقدام به سنگ پرانی های تخریبی علیه خادمین مردم هم در قوه مقننه و در هم قوه مجریه نموده اید.
با زیرسؤال بردن خدمات دولت و نفر اول دولت انقلابی در استان ایلام هر آنچه که در حوزه راه ها عیان است را به چالش برده و سعی در نادیده گرفتن این حجم از عملیات عمرانی در سطح استان و القای ناکارآمدی و ناتوان نشان دادن استاندار داشته اید.
ضمن احترام برای تمامی آن عزیزانی که مطرح نموده اید که به حق و انصاف از اینکه استان ایلام اینچنین فرزندانی دارد مایه مباهات بوده اما با درج اسامی این افراد در ابتدای مطلب به ظاهر انتقادی و در عمل مخربانه تان، باعث اعتبارسوزی ایشان نیز شده اید و عملا از اعتبار مقامات استان در راستای منافع خود و در قالب یک متن به ظاهر انتقادی سوءاستفاده نموده اید.
نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، قضات دادگستری و تمامی اشخاص مذکور خود را خادم مردم دانسته و به آن افتخار می نمایند اما اینکه شما با ایجاد انشقاق، سعی در فضاسازی دوقطبی داشته و آن عزیزان را یک طرف و استاندار ایلام را در آن سوی گود قرار داده اید نه تنها از اصل انصاف بی بهره اید بلکه بیانگر این است که خود به درستی نیز متوجه آنچه که نوشته اید، نشده اید!
درست است که هم اکنون قوای سه گانه یکدست و همفکر هستند اما این به آن معنا نیست که قوای سه گانه در ادوار گذشته در تضاد با هم بوده باشند! به خاطر داشته باشید که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بارها و در مناسبات مختلف هر کجا که عملکردی چشم گیر و چشم نواز صورت پذیرفته از هر یک از قوا جداگانه حمایت فرموده اندحال اینکه یک طرفه به قاضی رفته و با در کنار هم قرار دادن برخی پازل های ذهنی که بیشتر شبیه وسواس متقارن می باشد، با یک چینش احساسی سعی در القای مدل یادگیری تک حلقه ای داشته اید بدین سان که داده از خود، پردازش از خود، تصمیم از خود و در نهایت سعی بر آن داشته اید تا خوراک فکری مخاطب را مسموم و با این دست نوشته ضمن مطرح نمودن خود، فضای دوقطبی – اختلاف را در جامعه نهادینه نمایید!که امیدوارم اینگونه نباشد.
هر چند در نوشته تان مداقه نمودم، نه تنها متنی انتقادی نبود بلکه بیشتر جنبه تخریبی داشت که با لطایف الحیل خاصی، آغازگر عملیات مخربانه علیه ایلات استان در راستای القای عدم حضور مردم در پای صندوق های رای و در آستانه انتخابات آتی است!
اینکه به چهار سال خدمات نمایندگان استان نمره قابل قبول ندهید به خودتان مربوط است چراکه شاید پارامترهای ذهنی جنابتان، از مقیاس های خاصی برخوردار باشد! اما اینکه متن شما را بیشتر به یک نقاشی سیاه و سفید شبیه نموده، جای شکی نیست.
با این اوصاف چون شما نمی خواهید دستاوردهای یک مجموعه را ببینید و آن را درک نمایید، هر چقدر هم تلاش شود باز هم مرغتان یک پا خواهد داشت هر چند مردم، بهترین قضاوت کنندگان خواهند بود؛ اما؛ عیب او جمله بگفتی، هنرش نیز بگو!
اینکه هر روز شاهد کلنگ زنی پروژه های ملی و استانی در گوشه و کنار استان هستیم! اینکه دولت در بودجه ۱۴۰۲ سعی در تعریف پروژه های جدید نداشت اما در ایلام پروژه ای با ردیف ملی کلنگ زنی شد! اینکه پروژه عظیم جهاد آبرسانی برای روستاهای محروم استان که ایلام بالاترین میزان پیشرفت در اجرای این پروژه را به خود اختصاص داده! اینکه اربعینی با کمترین ترافیک نسبت به ایام مشابه در سالیان گذشته را درک نمودیم! و ده ها مورد دیگر که اگر مثنوی هفتاد من هم باشد چون نمی خواهید ببینید، پس گفتنشان بی فایده خواهد بود
آقای مقدم به دنبال کدامین مانیفست برای هدایت جامعه تمام شیعه ایلامی به سمت سعادت و رستگاری می‌گردید که از مردمان نجیب و آزاده اش دیوی هفت سر ساخته و ناشیانه فعالان عرصه سیاستش را به داغی درفش و دشنه متولیان دلسوز امر احاله می‌دهید ، غافل از آنکه دلدادگان نظام ، انقلاب و ملت شهید پرور را هیچ هراسی از برافروختن آتش فتنه اغیار نیست….
با سیه دل چه سود گفتن وعظ
نرود میخ آهنی در سنگ

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای